سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانتار باركس و دراكولاي گري شور

سامانتار بارکس، بازیگر نقش اپونین در اقتباس موزیکال تام هوپر از بینوایان (2012) به جمع بازیگران فیلم دراکولا پیوست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سامانتار بارکس، بازیگر نقش اپونین در اقتباس موزیکال تام هوپر از بینوایان (2012) به جمع بازیگران فیلم دراکولا پیوست. در تازه‌ترین فیلم درباره کنت خون‌آشام لوک ایوانز نقش دراکولا را بازی می‌کند. گری شور کارگردانی فیلم را برعهده دارد.  
 
*کمپانی پارامونت دو فیلمنامه‌نویس استخدام کرده تا فیلمنامه‌ای برای فیلم تازه‌ای از مجموعه پلیس بورلی هیلز با حضور ادی مورفی بنویسند. ساخت فیلم تازه‌ای از سری فیلم‌های اکشن و کمدی پلیس بورلی هیلز بارها مطرح شده و حتی بحث ساخت سریال هم به میان کشیده شده اما هیچ وقت به نتیجه نرسیده است.  
 
*با وجود اینکه میراث بورن فقط 267 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت اما مسئولان کمپانی یونیورسال قصد دارند دنباله‌ای برای این فیلم بسازند. آنتونی پکهام (شکست‌ناپذیر، فیلم اول مجموعه شرلوک هولمز) برای نگارش فیلمنامه استخدام شده است. داستان فیلم ادامه ماجرای آرون کراس (جرمی آرون کراس (جرمی رنر) است. انتخاب پکهام باعث تعجب خیلی‌ها شده چون فیلمنامه‌ میراث بورن را تونی گیلروی نوشته بود و آن را کارگردانی کرده بود که خودش فیلمنامه‌نویس معتبر و شناخته‌شده‌ای است.  
 
*شبکه ان بی سی قصد دارد پروژه‌ای تلویزیونی براساس رمان آیرا لوین با عنوان بچه رزماری تهیه کند. براساس این رمان رومن پولانسکی در سال 1968 فیلمی ساخت که میا فارو نقش اول آن را بازی کرد، نقش زنی که به طرز مرموزی باردار می‌شود و بعد متوجه می‌شود حاملگی او بخشی از نقشه‌ای ماوراءالطبیعه است. داستان نسخه تلویزیونی رمان در شهر پاریس می‌گذرد.

منبع: ماهنامه دنياي تصوير

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.