سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي ضرب و شتم داوران فوتبال؛

رجب لو: بزرگ کردن فوتبالی ها، منجر به همین موضوع می شود

رئیس کمیته داوران فوتبال گفت: ضرب و شتم داوران فقط به خاطر بزرگ کردن فوتبالی ها است.

علیرضا رجب لو رئیس رئیس کمیته داوران فوتبال استان تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در بازی های فوتبال بزرگسالان استان تهران که دیشب در گلستان شهریار انجام شده است و بازی بین دارایی شهریار و آذران گلستان، دروازه بان تیم دارایی شهریار در دقایق پایانی بازی پس از باخت به داور حمله کرد و با مشت مجتبی جهان نورد را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

وی ادامه داد: این مسائل که در فوتبال ما اتفاق می افتد فقط به خاطر بزرگ کردن فوتبال است که این مسائل زیاد عجیب به نظر نمی رسد.

رجب لو تأکید کرد: هر فردی از جمله پزشک یا داور به لیگ استان تهران می آیند پس از مدتی می روند چون با کار سختی مواجه هستند و افرادی که در لیگ می مانند فقط به خاطر عشق علاقه و جان و دل برای فوتبال استان کار می افتد.

وی ادامه داد: پزشک وقتی در زمین مسابقه حضور پیدا می کند باید شخصیت کاری خود را ترک کند و نزدیک به 50 هزار تومان ضرر می کند پس چه طور در این لیگ حاضر شود.

رجب لو در مورد کم کاری تصریح کرد: اعلام می کنیم که برای برگزاری دیدار یک آمبولانس به زمین مسابقه بفرستند که نش کش به محل می فرستند یک جا درست و حساب شده کار خود را انجام نمی دهد و همه جا در فوتبالمان از بی نظمی پر شده است./آق
برچسب ها: رجب لو ، داور ، ضرب و شتم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.