سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش ميداني باشگاه خبرنگاران از بازار مسکن؛

افزایش 40 درصدی اجاره نسبت به سال گذشته/ روند نزولی قیمت خرید و فروش مسکن

یک واحد 60 متری واقع در منطقه دولت 20 میلیون پیش و ماهانه 900 هزار تومان، واحدی 80 متری واقع در خیابان مطهری 60 میلیون تومان رهن کامل، واحدی 80 متری واقع در تهران پارس 20 میلیون پیش و یک میلیون اجاره در بازار امروز برای اجاره مشاهده شده است.

به گزارش میدانی خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ قیمت خرید و فروش مسکن روند نزولی داشته و تا دو ماه آینده به ثبات مي‌رسد از سوی دیگر اجاره نسبت به سال گذشته رشد 40 درصدی داشته است.

 براساس این گزارش، قیمت‌های فروش نسبت به 2 ماه گذشته کاهش یافته است. 

براساس این گزارش، یکی از مشاوران املاک واقع در منطقه مطهری با اشاره به اینکه طی دو ماه گذشته قیمت‌های خرید و فروش با کاهش رو برو شده است، گفت: پیش بینی می‌شود تا چند ماه آینده قیمت‌های مسکن تثبیت و بازار خرید فروش با رونق مواجه شود. 

لازم به ذکر است، این مشاور املاک در خصوص بازار رهن و اجاره معتقد است رونق بازار رهن و اجاره تا اواسط مهر است و بعد از شروع مدارس قیمت‌های رهن و اجاره نیز تثبیت می‌شود. 

بر پایه این گزارش، یکی دیگر از مشاوران املاک واقع در منطقه پونک با اشاره به اینکه رهن و اجاره با توجه به افزایش قیمت در فروش بالا رفته است، گفت: بسیاری از مستأجران به دلیل افزایش قیمت، اجاره‌های خود را تمدید کرده‌اند. 

وی ادامه داد: رونق بازار اجاره در تهران تا هفته دیگر پابرجاست و بعد از آن قیمت‌ها روند نزولی را طی خواهند کرد. 

این مشاور املاک در ادامه تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون قیمت اجاره بها 40 درصد افزایش داشته است. 

براساس این گزارش، این مشاور املاک با اشاره به اینکه افزایش قمیت‌ها بازار خرید فروش را راکد می‌کند، گفت: طی دو ماه گذشته قیمت‌ها در این بخش ثابت بوده است. 

وی در ادامه افزود: نوسان در بازار ارز بازار خرید و فروش را دچار نوسان می‌کند. 

وی در خصوص حذف طرح مسکن مهر از پروژه‌ها گفت: بعید است حذف این پروژه عظیم تأثیری در بازار مسکن داشته باشد. 

براساس این گزارش، یک واحد 60 متری واقع در منطقه دولت 20 میلیون پیش و ماهانه 900 هزار تومان، واحدی 80 متری واقع در خیابان مطهری 60 میلیون تومان رهن کامل، واحدی 80 متری واقع در تهران پارس 20 میلیون پیش و یک میلیون اجاره در بازار امروز برای اجاره مشاهده شده است. 

انتهاي پيام/
برچسب ها: روند ، نزولی ، قیمت ، مسکن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.