سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

پاسخگويي به شبهات نه تنها يك وظيفه رسانه‌اي براي راديو بلكه وظيفه‌اي شرعي است

معاون صداي جمهوري اسلامي ايران در نشست تخصصي بررسي شبهات از آرايش رسانه‌اي معاونت صدا در دو حوزه تخصصي و عمومي براي پاسخگويي به شبهات خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دكتر صوفي وظايف هر شبكه راديويي را متناسب با سند راهبردي افق رسانه متذكر شد و افزود: امروزه تعميق و ارتقاء معرفت و ايمان روشن بينانه و حفظ و اعتلاي فرهنگ غني ايراني اسلامي و ريشه‌دار كردن باورهاي آحاد جامعه، وظيفه مهم راديو است.
وي ضمن تاكيد به دقت‌هاي لازم در مواجهه با شبهات، شبكه‌هاي سراسري را از كلي گويي منع و هركدام از شبكه‌ها را بر اساس جامعه هدف و ماموريت محوله، مسئول برنامه‌ريزي و ايجاد مصونيت فكري در جامعه دانسته و از شوراهاي طرح و برنامه و مديران شبكه‌ها خواستند تا با پيش بيني سريع برنامه‌هاي متناسب، به آگاهي بخشي و اطلاع رساني عمومي و تخصصي بپردازند.
معاون صداي رسانه ملي با آسيب شناسي شبهات به دو رويكرد شبهه زدايي و آگاهي بخشي خاطر نشان كرد: مديريت افكار عمومي و مهندسي پيام در اين حوزه بايد هوشمندانه و در جهت تعالي افكار عمومي صورت گيرد و يقينا امروز معاونت صدا با روزانه بيش از 500 ساعت برنامه و 25 شبكه سراسري و سرمايه بالاي اعتبار مردمي مي‌تواند گام موثري در جهت نهادينه كردن باورهاي مردمي و كمك به تربيت اسلامي در سطح جامعه نمايد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.