سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم جشنواره مشکات در مناطق 22 گانه شهر تهران

دبیر کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران از تداوم اجرای جشنواره شکوفا در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال خبر داد.

ابوالفضل رفیع در گفتگو با خبرنگار اجتماعي  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر مشارکت شهروندان در ترویج آموزش های شهرداری و تقویت رفتاری مطلوب را از محورهای این جشنواره دانست و اظهار داشت: اهداف ترویجی مشکات آنست که شهروندان بتوانند با شرکت در این جشنواره نسبت به نقش آفرینی در ترویج آموزش های شهروندی نائل آمده و فرصت های آموزشی را در محیط خود شناسایی و نقش خود را در پدیدآوردن این فرصت برای دیگران باور کنند.
وی احترام به خود و دیگران و استفاده بهینه از امکانات موجود در جهت کمک و بهبود اوضاع را از اهم اهداف این جشنواره دانست که در قالب موضوعات فضای سبز شهری، کسب زندگی، الگوی مصرف، شبکه اتوبوسرانی مترو تاکسیرانی آپارتمان نشینی رعایت حقوق همسایگی محیط زیست شهری، پاکیزگی و مدیریت پسماند منازل زیبایی دوستی در منطقه ای شهری و نهایتا عینی و پیشگیری از بروز حوادث مطرح می شود.
مدیر کل آموزش های شهروندی شهر تهران با اشاره به همکاری 12 سازمان مرتبط شهرداری در برگزاری جشنواره آموزشی ترویجی مشکات تصریح کرد علاوه بر این سازمان ها، 374 سرای محله فعال در تهران در جهت اخذ آثار هنری شهروندان اقدام به تشکیل دبیرخانه محلی نموده اند ضمن اینکه در همه مناطق 22 گانه شهرداری  و 12 سازمان همکار این جشنواره دبیرخانه هایی راه اندازی و مشغول فعالیت اند.
رفیع با یادآوری تشکیل ستادها و دبیرخانه ای تخصصی در سازمان های همکار و مناطق منتخب در مرداد ماه به عنوان مناطق معین(پشتیبان) ادامه داد: هم اکنون دبیرخانه ای منطقه ای و محلی جشنواره در حال راه اندازی است که از مهر تا آذر ماه زمان معرفی موقعیت های آموزشی و دریافت آثار خواهد بود.
وی در پایان با بیان داوری آثار در دی ماه و اختتامیه جشنواره در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال در 125 محو یاد شده و در 12 قالب عکس، فیلم، نقاشی، خاطره نویسی، پوستر، کاریکاتور، داستان کوتاه ایده شهروندی و ... مشروط بر ارائه یک پیتم آموزشی شهروندی اجرا خواهد شد./ل
برچسب ها: تداوم ، جشنواره ، مشکات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
صفورا
۱۱:۳۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
چه گونه کارمان را بفرستیم