سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت عراق بارها هشدار داده بود صبر مردم کشورش رو به اتمام است

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه دولت عراق بارها هشدار داده بود که صبر مردم کشورش رو به اتمام است، گفت: با وجود آن‌که گروهک تروریستی منافقین همواره از هشدارها و اخطارهای مقامات عراقی برای خروج از کشور عراق سریاز زده‌اند، اما دولت این کشور 2 سال صبوری کرده است؛ چراکه مقامات عراقی همواره بر حل مسالمت‌آمیز این مسئله تاکید داشتند.

"محمدجواد هاشمی‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به هلاکت شماری از اعضای گروهک تروریستی منافقین در پادگان اشرف توسط جمعی از مردم و خانواده‌های شهدای عراقی که فرزندانشان به دست منافقین به شهادت رسیده‌‌اند، گفت: کاملا واضح و آشکار بود که این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد.
 
وی ادامه داد: 2 سال است که گروهک تروریستی منافقین براساس معاهدات بین‌المللی که میان دولت عراق و سازمان ملل  برای اخراج کامل اعضای این گروهک جنایتکار از خاک عراق و اعزام آن‌ها به کشورهای خارجی به امضا رسیده است، سرباز می‌زند.

دبیر کل بنیاد هابیلیان با تاکید بر اینکه گروهک تروریستی منافقین در راستای ترک خاک کشور عراق به هرگونه کارشکنی دست زده است، تصریح کرد: این مسئله‌ای است که سازمان ملل و حتی مقامات آمریکایی بارها آن را به صراحت اعلام کرده‌اند که این گروهک جنایتکار در اجرای قوانین و مقررات بین‌المللی مبنی بر ترک کشور عراق اقدام به کارشکنی کرده است.

هاشمی‌نژاد در ادامه اظهار داشت: گروهک تروریستی منافقین به ویژه سرکرده جنایتکار آن (مسعود رجوی) در تلاش است تا از اعضای این گروهک جنایتکار به عنوان سپر بلای خود استفاده کند.

وی افزود: انتشار جنایات و خیانت‌هایی که سران گروهک تروریستی منافقین طی 30 سال گذشته انجام داده‌اند از سوی افراد و مسئولان رده بالای این گروهک جنایتکار، سرکردگان گروهک تروریستی منافقین را بر آن داشته تا تمامی کسانی که مورد اعتماد و اطمینان آن‌ها بوده‌‌اند را از بین ببرند.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه با وجود انتقال 3 هزار نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین به لیبرتی همچنان شاهدیم که 100 نفر از نزدیکان سرکرده جنایتکار این گروهک تروریستی (مسعود رجوی) به بهانه فروش اموال دست دوم در پادگان اشرف مانده‌اند، تاکید کرد: دولت عراق طی 2 سال گذشته هر راهی برای فروش اموال مستهلک گروهک تروریستی منافقین در اختیار اعضای این گروهک جنایتکار قرار داده است تا این افراد هرچه زودتر خاک عراق را ترک کنند، این در حالی است که اعضای این گروهک تروریستی  با سر باز زدن از این پیشنهادها هیچ‌گونه تلاشی برای خروج خود انجام نداده‌اند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان ادامه داد: سرکردگان اصلی و جنایتکار گروهک تروریستی منافقین طی 2 سال گذشته، تنها به بهانه فروش لوازم دست دوم مستهلک در پادگان اشرف با جان 100 نفر از اعضای خود بازی کردند.

هاشمی‌نژاد با تاکید بر اینکه اگر صبر ملتی سرریز شود، مقاومت دولت آن کشور در برابر مشتی قاتل که خون فرزندان آن‌ها را به زمین ریخته‌اند، امری محال به نظر می‌رسد، اظهار داشت: دولت عراق بارها چندین فرصت شش ماهه را برای خروج کامل اعضای گرهک تروریستی منافقین تمدید کرده است، اما دیگر صبر ملت عراق که دلی پرخون و پر کینه از اقدامات جنایتکارانه این گروهک تروریستی دارند به پایان رسیده است.

دبیرکل بنیاد هابیلیان در پایان خاطرنشان کرد: مسئول تمامی اتفاقات اخیر، سرکرده جنایتکار گروهک تروریستی منافقین بوده که برای آنکه بتواند چند روز بیشتر به حیات ننگینش ادامه دهد طی 10 سال گذشته، اعضای گروهک جنایتکارش را سپر بلای خود کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.