سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرقت اموال مسافران در حالت معنوي+عکس

زوج سارقي که پس از اقامه نماز صبح اقدام به سرقت اموال مسافران مي‌کردند، توسط پليس تهران شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ صبح روز گذشته يکي از ماموران انتظامي کلانتري 209 پايانه غرب که براي نماز خواندن به نمازخانه ترمينال غرب رفته با هوشياري توانست يک زوج زورگيري را شکار کند.

اين پليس شجاع و هوشيار در حال خواندن نماز بود که متوجه حرکات مشکوک يک مرد ميانسال شد که در لابه لاي مسافران که اقامه نماز کرده بودند، حرکت مي‌کند. به همين خاطر پس از اتمام نماز اين پليس که لباس غير نظامي به تن داشت مثل مسافران براي استراحت در نمازخانه ماند  و خودش را به خواب زد.

پس از چند دقيقه اين پليس زبده متوجه شد که فرد مظنون در حال سرقت لوازم با ارزش  و پول‌هاي نقد مسافران است و با کمي تامل و تمرکز بيشتر فهميد که همسر اين مرد نيز در قسمت‌ زنانه  در حال سرقت از مسافران زن مي‌باشد. لذا سريعا موضوع را به همکاران خود در کلانتري گزارش داد.

ديري نگذشت که ماموران انتظامي نمازخانه را محاصره کرده و وارد اين ساختمان شدند، در همين حين هم مامور کلانتري دست به کار شد و در يک جنگ تن به تن اين سارق را که قصد فرار از دستان قانون را داشت، بازداشت و به کلانتري انتقال دادند.

اين زوج تبهکار که داراي چندين فقره سابقه زورگيري و سرقت بودند، پس از انتقال به کلانتري و کشف مقاديري اموال مسروقه در جيب و کوله پشتي‌شان، در خصوص سرقت‌هاي متعدد خود از مسافران گفتند: به صورت بلامکان زندگي‌مي‌کنيم و در پايانه‌هاي اتوبوسراني در شهرستان‌ها از استراحت مسافران بعد از نماز صبح سوء استفاده مي‌کرديم و اموالشان را به سرقت مي‌برديم، در نهايت براي اولين بار قصد سرقت از مسافران ترمينال غرب تهران را داشتيم که توسط پليس شناسايي و دستگير شديم.

رئيس کلانتري 209 ترمينال غرب سرگرد مالمير درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: در نهايت متهمان با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني امروز به دادسرا ارجاء شدند.  

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.