سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاظمی:

تاج تمام تلاشش را برای متقاعد کردن AFC انجام می دهد

دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال در خصوص جلسه با مدیران باشگاه ها گفت: مهدی تاج رئیس سازمان لیگ به مقر کنفدراسیون آسیا در مالزی رفته است به احتمال زیاد جلسه هفته ‌آینده با مدیران باشگاه ها تشکیل می شود.

علی کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تاج به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا رفته تا برنامه سازمان لیگ برای تغییر بازیهای جام باشگاه های آسیا را به مسئولان AFC بدهد. وی تمام تلاشش را انجام می دهد تا مسئولان AFC را متقاعد کند که مسابقات جام باشگاه های آسیا را تغییر دهند.

دبیر سازمان لیگ برتر درباره تشکیل کارگروه در سازمان لیگ برای تنظیم برنامه بازیهای لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به درخواست کی روش یک بحث کارشناسی در سازمان لیگ برتر در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس جلسه با مدیران باشگاه ها رایزنی با مسئولان کنفدراسیون آسیا برای تغییر برنامه بازیهای لیگ قهرمانان آسیا جزو اولویت های سازمان لیگ است.

وی درباره وضعیت قرارداد خلعتبری بیان داشت: تا ما مستندات و مدارک خلعتبری را دریافت نکنیم به طور حتم نمی توانیم در مورد بازی کردن خلعتبری در دربی اظهار نظر کنیم.

کاظمی تصریح کرد: حرف و حدیث در مورد خلعتبری زیاد است اما ما باید ابتدا مدارک خلعتبری را ببندیم و اگر بر اساس ضوابط و مقررات در روز 15 تیر فسخ قرارداد کرده باشد و این مورد برای ما محرز شود آن وقت این بازیکن به عنوان سهمیه آزاد می تواند با پرسپولیسی ها قرارداد ببندد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.