سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول قوه‌قضائیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اگر آمریکا در سوریه دست به ماشه ببرد قطعا زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی و شکست خود خواهد بود

معاون اول قوه قضاییه درباره حمله احتمالی آمریکا به کشور سوریه گفت: اگر آمریکایی‌ها در این قضیه دست به ماشه ببرند قطعا زمینه نابودی رژیم صهونیستی و شکست خود را فراهم کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با دخالت نظامی آمریکا در مسئله سوریه اظهار داشت: دخالت نظامی آمریکا در قضیه سوریه برای شکستن خط مقاومت است.
 
وی ادامه داد: ما فکر می‌کنیم امروز در جهان دو جریان وجود دارد که یکی جریان مقاومت، ایستادگی و دشمن‌شناسی و برخورد با استکبار جهانی است و خط دیگر هم خط استکبار و سازش با صهیونیست‌ها و نظام سلطه است.  
 
رئیسی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بر خط مقاومت تاکید دارد و حمایت ایران از سویه از آن جهت است که این کشور در خط مقدم مبارزه با صهیونیست‌ها قرار دارد و آمریکایی‌ها می‌خواهند این خط مقاومت را برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی بشکنند.  
 
معاون اول قوه قضاییه افزود: آمریکا حاضر است رژیم صهیونیستی حتی به قیمت نابودی کلیه کشورهای عربی ادامه حیات یابد و تمام اقدامات آن‌ها به منظور رسیدن به این هدف انجام می‌شود.  
 
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تاکید کرد: درگیری ما در مسئله سوریه کاملا به حق است.
 
وی ادامه داد: اگر آمریکایی‌ها در این قضیه دست به ماشه ببرند قطعا زمینه نابودی رژِیم صهیونیستی و نابودی خود را فراهم کردند.  
 
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه آغاز هرگونه حرکت نظامی در سوریه این است که بازنده این حرکت آغاز کننده آن خواهد بود و همچنان که نظام سلطه در افغانستان و عراق بازنده شد در صورت آغاز حرکت نظامی قطعا در سوریه نیز بازنده خواهد شد. 

انتهای پیام/
برچسب ها: رئیسی ، قوه قضائیه ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
۱۱:۳۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
20
عبدالحسین معینی پور
۱۱:۰۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
سلام شها دت امام جعفر صادق ع تتسلیت در این رابطه با ید به شما گفت حق با شماست
علی
۰۹:۴۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۲
به نظر من اظهارنظر سیاسی رو باید فقط به سیاست مدار واگذار کرد! فکر میکنم اینجوری بهتره