سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان تصویرگران محیط زیست منتشر شد

گروه هنری پیله بهشت از تصویرگران دوست دار محیط زیست دعوت به عمل می آورد تا در نخستین پیوند هنرمند و محیط زیست با محوریت پرنده نگری مشارکت کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از شبکه خبری هنرمندان، در این بخش اهداف این فراخوان مواردی چون : تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه ای جدید و ثبت گونه های مختلف پرندگان توسط هنرمندان آمده است. همچنین در بخش شرایط و مقررات این فراخوان آمده است که: این رویداد ویژه تصویر گران است؛ ضمن آن که متقاضیان می باید چهار قطعه از آثار خود را به منظور داوری و پذیرش از طریق ایمیل ارسال کنند، علاوه بر این موضوع و تکنیک آثار ارسالی آزاد است، اما ارسال رزومه و مشخصات هنرمند (نام و نام خانوادگی، نشانی پستی و الکترونیکی، شماره تماس) الزلمی است. موضوعات این مسابقه عبارتند از : من تو را حفظ می کنم (حوزه حفاظت)، خیالم را به بال های تو گره می زنم (حوزه پیوند و آشتی)، می دیدمت چه دور، امروز می بینمت چه نزدیک، تو هستی! (حوزه فرهنگ سازی و پرنده دوستی) و بال بگشا و بارانی از رنگ ببار (حوزه آشنایی و شناسایی پرندگان).

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا 6 مهر سال جاری است و اعلام نتایج 10 مهر خواهد بود، دیگر جدول زمانبندی این مسابقه عبارت است از: برگزاری کارگاه آموزش تئوری پرنده نگری 17 مهر، برگزاری کارگاه آموزش عملی پرنده نگری 18 مهر، برگزاری تور پرنده نگری 2 آبان، تحویل آثار 14 دی و برگزاری نمایشگاه در خانه ی هنرمندان ایران 11 بهمن خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.cpart.ir مراجعه کنند./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.