سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق 64 درصدی برنامه لوله گذاری فاضلاب در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: این شرکت توانسته است فقط در پنج ماهه نخست امسال، 64 درصد برنامه لوله گذاری فاضلاب در سال 92 را اجرا کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، رضا پوررجب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان گفت:اجراي سامانه هاي جمع آوري و دفع بهداشتي فاضلاب هاي خانگي در راستاي سالم سازي محيط زيست شهري و افزايش بهداشت عمومي جامعه، جزو اولويت هاي كاري آب و فاضلاب آذربايجان شرقي است.

وي افزود: شركت آب و فاضلاب آذربايجان شرقي با نگاهي كلان و با صرف هزينه هاي سنگين و تحمل مشكلات اجرايي پروژه، به احداث شبكه فاضلاب خانگي مبتني بر استانداردهاي زيست محيطي جهان اقدام کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومي گامي بلند برداشته است.

وی اظهار داشت: تاکنون افزون بر اجراي عمليات مربوط به لوله گذاري شبكه فاضلاب در 17 شهر آذربایجان شرقی، عملیات طرح هاي فاضلاب نیز در حال اجراست.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تاکنون کارهای مهمی در بخش فاضلاب انجام داده به طوری که در زمان حاضر طول شبکه فاضلاب فقط در شهر تبریز به 1400 کیلومتر رسيده است و 56.5 درصد از جمعيت شهري استان از پوشش تاسيسات جمع آوري و دفع فاضلاب برخوردار هستند.

وی درخصوص عملیات اجرایی طرح فاضلاب در شهرهای آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد:شرکت آب و فاضلاب استان در مردادماه سال جاری بیش از 4600 متر لوله گذاری فاضلاب در شهرهای استان انجام داده و حجم لوله گذاری از ابتدای امسال تا پایان مردادماه به 12100 متر رسیده که حدود 64 درصد برنامه پیش بینی شده برای سال 92 محقق شده است.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.