سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمــوزش

تکنیک های رایت DVD / CD + دانلود کتاب الکترونیک

آموزش های حرفه ای این بار به آموزش رایت سی دی و یاد وی دی با تکنیک های مختلف پرداخته است. برای آشنایی بیشتر و چگونگی رایت می توانید این کتاب را دانلود و مطالعه نمائید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ رایت کردن اطلاعات بر روی یک CD یا DVD (یا همان Burn یک CD) یکی از اولین مهارت‌هایی است که در کار با کامپیوتر باید بدانید چون به هر حال، نیاز پیدا می‌کنید که اطلاعات را از کامپیوترتان به جای دیگری منتقل کنید. مثلاً ممکن است بخواهید تکالیف دانشگاهی خود را به استاد تحویل دهید و ...



برای رایت کردن اطلاعات روی دیسک، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد مثل Nero ، Alcohol و ... که در کتاب حاضر شما بیشتر با روش ها و نرم افزار های مختلف رایت آشنا خواهید شد.


مشخصات:

حجم فایل: 5.91 مگابایت
فرمت کتاب: PDF
تعداد صفحات: 109



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
sam
۱۹:۵۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
سلام لطفا چگونه رایت کردن سی دی بلوری را اموزش دهید
sam
۱۹:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
خسته نباشید لطفا بک اپ گیری از ویندوز به صورت تصویری قرار بدین خواهش میکنم به درخواست دوستان دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران اهمیت بدین
مهرداد
۱۸:۱۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۲
سلام
یکی از بزرگترین مشکلات سایت شما این است که امکان جستجو بر اساس موضوع وجود ندارد. به طور مثال من اگه بخواهم یه نرم افزاری را که چند روز پیش از تلویزیون معرفی کردید را دریافت نمایم(در صورتی که روز معرفی را ندانم) باید از آرشیو مطالب چندین روز را جستجو نمایم. که این کار بسیار وقت گیری است.