سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

ويژه برنامه شهادت امام صادق(ع) در حرم مطهر رضوي برگزار مي‌شود

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي از برگزاري ويژه برنامه هاي سالروز شهادت ششمين اختر تابناك آسمان ولايت و امامت در بارگاه منور رضوي خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،حجت‌الاسلام‌و‌المسلمين سيد جلال حسيني با بيان اين خبر گفت: ويژه برنامه ايام شهادت امام جعفر صادق(ع) از 9 تا 13 شهريور در اماكن متبركه حرم مطهر رضوي تدارك شده است.

وي اظهار کرد: حجج اسلام والمسلمين محمود واعظ شهيدي و سيدقاسم شجاعي با موضوع سيره وزندگاني امام صادق(ع) و نقش امامت امام صادق(ع) در تكميل مكتب علمي اسلام، شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت 20 تا 22 در صحن جامع رضوي سخنراني مي‌كنند.

حسيني افزود: حضرت آيت‌الله نوري همداني از مراجع عظام تقليد نيز در شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در صحن جمهوري سخنراني مي‌كند.

معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوي با اشاره به برگزاري ويژه برنامه روز شهادت، تصريح كرد: در اين مراسم كه قبل از نماز ظهر و عصر در رواق امام خميني(ره) برگزار مي‌شود، آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي امام جمعه مشهد سخنراني خواهد كرد.

وي افزود: در روز شهادت آن حضرت همچنين زيارت ائمه بقيع(ع) توسط محمد عطاپور مداح و ذاكر اهل‌بيت(ع) قرائت خواهد شد.

حسيني گفت: به همین مناسبت ویژه برنامه عزاداری و سوگواری برای زائران عرب و اردو زبانی که از کشورهای مختلف به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند نيز در رواق‌های غدیر، دارالرحمه و سردرب شرقی صحن جامع رضوی تدارک دیده شده است./ز

برچسب ها: ویژه ، برنامه ، شهادت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.