سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیب زاده:

از گیتی پسند کمک نگرفتیم/مسئولان ورزش استان از ابتدا مخالف خروج امتیاز بودند

مدیرعامل فوتسال زمزم اصفهان گفت: گیتی پسند هیچ کمکی برای تعیین تیم به ما نکرده است حضور محمدی در کادر فنی به دلیل مهارتش است.

حبیب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از ابتدا با خروج سهمیه گیتی پسند نوین از این استان مخالف بودند از سوی دیگر باشگاه گیتی پسند نیز در نظر نداشت که با دو تیم در لیگ برتر شد کمک کند تمام این فاکتورها باعث شد که خواهان امتیاز این تیم باشیم.

پتانسیل استان اصفهان در ورزش فوتسال بسیار زیاد است و جوانان حضور قابل قبولی در تیم های فوتسال دارند همین امر مخالفت مسئولان تربیت بدنی این استان را به خروج امتیاز در پی داشت و امید ما را برای گرفتن آن افزایش داد.

مدیرعامل فوتسال زمزم اصفهان افزود: خوشبختانه در اصفهان برنامه ریزی ها اصولی تنظیم می شود و تمام کارهای اجرایی طبق مقررات پیش می رود در همین راستا پس از صعود گیتی پسند نوین شرکت های زیادی طالب خرید امتیازش شدند که مسئولان این باشگاه پس از بررسی شرایط زمزمه را برای این نقل و انتقال در نظر گرفتند البته همانطور که مدیریت گیتی پسند اعلام کرده بود مشکل خاصی برای مسائل مالی نداشتیم و در نهایت توافق این نقل و انتقالان انجام شد.

حبیب زاده در ادامه بیان داشت: بر خلاف شنیده ها باشگاه گیتی پسند کمکی برای بستن تیم به جا نکرده است. امسال اولین حضور ما در لیگ برتر است و بدون تجربه وارد میدان شدیم پس یاری افراد ورزشی اصفهانی امری طبیعی است. اگر وجود مهدی محمدی در رأس کادر فنی تیم باعث این سؤال شده باید بگویم این مربی یکی از ورزشهای شناخته شده استان است که با مهارت خود تیم را از لیگ دسته 2 به لیگ برتر رسانده پس باید خواهان حضورش در تیم باشیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.