سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباسی:

رضایت مهمانان، گواه میزبانی خوبمان بود/ رتبه سومی در مسابقات قهرمانی رضايت بخش بود

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی گفت: بوکسوران نوجوان استان مرکزی توانستند در مسابقات قهرمانی کشور رتبه سوم را بدست بیاورند که نتیجه راضی کننده ای بود.

عباسي در گفتگو با خبرنگار ورشي باشگاه خبرنگاران گفت: استان مرکزی میزبانی رقابت های قهرمانی بوکس کشور را عهده دار شد و رضایت مهمانان از این میزبانی نشان داد که کار ما خوب بوده است.

رئیس هیئت بوکس استان مرکزی افزود: ورزشگاه 5 مرداد ظرفیت 200 نفر داشت که به دلیل وجود تیم همراه، ظرفیت افزون 50 نفری نیز وجود داشت که آنها را به خوابگاه آموزش و پرورش بردیم که البته مشکلاتی نیز در این زمینه وجود داشت اما بهرحال با این مشکلات مالی همچنین میزبانی نیز در حد خود مطلوب بود.

عباسی عنوان کرد: مشت زنان نوجوان ما عملکرد خوبی داشتند و توانستیم در بخش تیمی سوم شویم. از سال 1376 به بعد که تیم ما در رده بزرگسالان سوم شده بود چنین نتیجه خوبی نگرفته بودیم.

عباسی عنوان کرد: هم چنین در این مسابقات یکی از داوران ملی ما در برای اولین بار در این رقابتهای رسمی سوت زد و 5 داور ما نیز ارتقا درجه پیدا کردند. ضمن اینکه کلاس های مربیگری توسط انصاری نیز در حاشیه این مسابقات برگزار شد./مح
برچسب ها: مرکزی ، میزبان ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.