سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ آیت الله العظمی مکارم شیرازی:

امیداست،مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) باشکوه برگزار شود

آیت الله ناصر مکارم شیرازی اظهار کرد: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری برنامه‌های مرتبط با امام جعفر صادق(ع) تنها برای شیعیان نیست بلکه برای تمامی مسلمین است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،وی با بیان این که ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع)، برای تحقق هدف بزرگی کمر همت بسته است، عنوان کرد: با مطالعه دوران زندگانی امام جعفر صادق(ع) به خوبی می توان دریافت که در آن زمان دشمنان در جهت تاسیس مذاهب مختلف گام های متعددی را برداشتند و سعی در انحراف اسلام از مسیر اصلی خود داشتند اما امام جعفر صادق(ع) با تمام قدرت و توان خود در مقابل این انحرافات ایستادند.


این مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان این که امام صادق(ع) نقش مهمی برای حفظ اسلام در دوران خود ایفا کردند، تاکید کرد: اسلام اصیل به برکت امام جعفر صادق(ع) زنده و پویا است.
وی همچنین با بیان این که برخی از جوانان در جامعه امروز با مکتب امام صادق(ع) آشنایی ندارند، خاطرنشان کرد: بر ما واجب است تا در جهت ترویج و شناخت شخصیت و مکتب ایشان تلاش کنیم و برای شناساندن مکتب امام صادق (ع) به جوانان، در جهت تقویت و هرچه باشکوه برگزار کردن مراسم عزاداری گام برداشته است./س 

برچسب ها: برگزاری ، مراسم ، عزاداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.