سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

اجرای طرح توليد ورمي کمپوست در آمل

همزمان با هفته دولت طرح توليد ورمي کمپوست در شهرستان آمل به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آمل گفت: اين طرح با حضور فرزندان خانواده کميته امداد اجرايي و براي 24 نفر ايجاد اشتغال‌زايي شده است.که براي اجراي اين طرح اعتباري بیش از 240 ميليون تومان هزينه شد، و اين اعتبار از طريق بانک صادرات جذب و پرداخت شده است.

واحدی افزود :از اهداف اين طرح توليد محصول سالم از طريق کود آلي است، و همچنين به منظور ايجاد اشتغال براي خانواده‌هاي تحت حمايت کميته امدا اجرايي شده است.

وی با اشاره به اینکه اين طرح توليد ورمي کمپوست در فضايي با مساحت شش هزار و 800 مترمربع اجرايي شده است تصریح کرد : این زمين با هزينه 50 ميليون توماني کميته امداد امام خمینی ره شهرستان آمل آماده‌سازي و به اين شرکت تعاوني فارغ التحصیلان پشتیبان خوشه آمل واگذار شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل در آیین بهره‌برداری از طرح پرورش کود آلی در روستای ولیسده بخش مرکزی گفت: این طرح با حضور فرزندان خانواده کمیته امداد اجرایی و برای 24 نفر ایجاد اشتغال‌زایی شده است.

علیپور از راه‌اندازی و نگهداری 16 هزار جعبه ورمی کمپوست در این طرح خبرداد و افزود: یک بخش هلدینگ نیز در کنار بخش تعاون این مجموعه برای نگه‌داری از جعبه‌ها وجود دارد

وی با تأکید بر اینکه تولید محصول سالم از طریق کود آلی از اهداف این طرح است، تصریح کرد : طرح فوق به منظور ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمايت اجرایی شده است./س


برچسب ها: تولید ، ورمی ، کمپوست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.