سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوکار در تذکر آيين‌نامه‌اي مطرح کرد؛

لزوم تشکيل کارگروه ویژه برای توزیع مناسب آب در اصفهان، یزد و چهارمحال‌و‌بختياري

رئیس مجمع نمایندگان یزد گفت:‌ از وزیر نیرو می‌خواهیم برای توزیع مناسب آب بین استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری کارگروهی ویژه تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و صدوق در جلسه علنی امروز (یکشنبه) طی تذکری شفاهی گفت:‌ آب آشامیدنی استان یزد به دلیل عدم مدیریت آب کوهرنگ و اولویت ندادن به آب شرب با بحران مواجه شده است.  
 
وی افزود: از رئیس‌جمهور درخواست داریم براي حل مشکل آب‌رسانی به فلات مرکزی ایران و همچنین برای توزیع مناسب آب بین استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری کارگروه مشخص تشکیل دهد.  
 
رئیس مجمع نمایندگان یزد خاطرنشان کرد:‌ همچنین از دولت انتظار داریم در پي جاری شدن سیل در استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان که زیرساخت‌های این استان از بین رفته است، اعتبارات ویژه در نظر گرفته شود.  
 
جوکار گفت:‌ در پی تجاوز به خط انتقال آب به یزد که مردم یزد را با 15 روز بی‌آبی مواجه کرد، برای بازسازی خطوط ایجاد شده که هشت ماه از آن می‌گذرد اعتباراتی تخصیص داده نشده است بنابراین درخواست داریم برای رفع این معضلات 5.7 میلیارد تومان اعتبارات تخصیص داده شود.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: جوکار ، نماینده ، مردم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.