سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان/

كشف بيش از ۶۸ تن مواد مخدر در سيستان و بلوچستان در سالجاری

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان گفت: ۶۸ هزار و ۸۵۵ كيلوگرم انواع مواد مخدر از ابتداي امسال تاكنون از سوداگران مرگ در اين استان كشف و ضبط شده است.

‌به گزارش خبرنگار بشگاه خبرنگاران زاهدان، محمد حسين اشرفي افزود: ميزان كشفيات مواد مخدر در سيستان و بلوچستان طي پنج ماهه نخست امسال در مقايسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزايش داشته است.

وي اظهار داشت: ۸۰ درصد مواد مخدر كشف شده در اين مدت از نوع ترياك بوده است.

وي گفت: دولت با باندهاي قاچاق مواد مخدر به شدت برخورد مي كند و مصمم است تا از ورود موادمخدر توسط سوداگران مرگ به هر نحو ممكن جلوگيري كند.

اشرفي افزود: چهار هزار نفر از اهالي سيستان و بلوچستان كه به جرم قاچاق مواد مخدر در زندانهاي خارج از استان نگهداري مي شوند با راه اندازي اردوگاه كار درماني شهيد لاجوردي ايرانشهر به اين شهرستان منتقل خواهند شد.

دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر سيستان و بلوچستان بيان كرد: اردوگاه كار درماني ايرانشهر از جمله هفت اردوگاه بزرگ كشور محسوب مي شود كه براي مجرمان مواد مخدر در نقاط مختلف كشور در حال ساخت است.

وي ادامه داد: اين اردوگاه كه در زميني به مساحت ۲۰ هكتار با هشت هزار متر مربع زير بنا با ۲۵ درصد پيشرفت فيزيكي در حال ساخت است تا پايان امسال به بهره برداري مي رسد.

وي گفت: تقويت يگان ها و واحدهاي رزمي اعم از مرزباني، انتظامي و امنيتي در بحث انسداد مرز در قسمت هاي مياني و جنوبي سيستان و بلوچستان از مهمترين علل افزايش اين كشفيات بوده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.