سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

تنها یک روستای شهرستان جم از نعمت برق بی‌بهره است

فرماندار جم گفت: تنها یک روستای شهرستان جم از نعمت برق بی‌بهره است.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالرسول زارع امروز در جم اظهار داشت: خدمت به شهروندان از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این مسیر باید تمام توان و ظرفیت موجود را به کار گیریم.

وی افزود: در مناطق دوردست و محروم کارهای بسیار خوب و قابل توجهی به مردم در شهرستان جم انجام داده‌ایم و انتظار داریم این روند کماکان تداوم یابد.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: خدمات بسیار مطلوبی در بحث برقرسانی به روستاها در دولت‌های پیشین و به‌ویژه دولت نهم و دهم انجام شده است و این امر موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم آورده است.

زارع با بیان اینکه تنها یک روستای شهرستان جم از نعمت برق بی‌بهره است ابراز داشت: هم‌اکنون فقط یک روستا در شهرستان جم بدون برق است که امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد برگزاری جشن برق‌دار کردن تمام روستاهای شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: در هفته دولت چند طرح برق رسانی مهم افتتاح شد که پروژه برق‌رسانی به شهرک کارکنان دولت با اعتبار بالغ بر 984 میلیون تومان از جمله این طرح‌هاست.

زارع گفت: این طرح شامل 800 متر شبکه فشار متوسط و 765 شبکه فشار متوسط و یک دستگاه  ترانس است که از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب گازرسانی به روستاهای جم نیز اضافه کرد: بیشتر روستاهای جم گازدار هستند و تا پایان سال جاری تمام جمعیت شهرستان جم گازدار می‌شوند.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر پروژه  گازرسانی به صنایع عمده و مشترکین با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

زارع گفت: از تمام توان و امکانات موجود برای رشد و توسعه شهرستان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نخواهیم داد./ج1

برچسب ها: برق ، ترانس ، پروژه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.