سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

144 دقيقه انيميشن مناسبتي در پويا

شبكه پويا به مناسبت فرا رسيدن ايام شهادت امام جعفر صادق (ع) فيلم هاي داستاني و سينمايي براي كودكان نراهم كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومي سانه ملي ؛ انيميشن "قضاوت‌هاي حضرت علي (ع)" به سفارش صدا و سيماي مركز سمنان و با تكنيك دو بعدي رايانه‌اي توليد شده است . در اين مجموعه سعي شده است ماجراي قضاوت‌هاي آن حضرت در قالب داستان‌هايي جذاب و آموزنده براي مخاطبان، بازآفريني شود . محمد جواد بابايي نويسنده، طراحي دسن فاطمه درخشاني، سميه حيدريان و كوثر بابايي و آمال فلاحي آهنگساز در انيميشن "قضاوت‌هاي حضرت علي(ع)" با يكديگر همكاري داشته اند . اين انيميشن روز يكشنبه ساعت  20:18 از شبكه پويا پخش مي شود.

"اوضاع كواكب"  3 قسمت از مجموعه انيميشن داستان راستان در  16قسمت 4الي 11دقيقه اي به كارگرداني ناطق پيوس با تكنيك 2 بعدي توليد و هم اكنون در كنداكتور پخش شبكه پويا قرار گرفته است .

"اوضاع كواكب "،"شكايت از روزگار "و" خواب وحشتناك "3قسمت از اين مجموعه است كه درروز 10شهريور ساعت 20:00و20:45 و 11شهريورساعت 18:08 از شبكه پويا پخش مي شود.

" آن مرد آمد" يك قسمت از مجموعه انيميشن «قصه‌هاي آسماني» به كارگرداني علي رضا فرماني با تكنيك 2 بعدي ، ويژه گروه كودك و نوجوان وبه تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا توليد شده، و قرار است روز 11شهريور ساعت 18:08 از شبكه پويا پخش شود.

اين  مجموعه‌ انيميشني با موضوعات مختلف آئيني و ديني است كه در هر يك از قسمت‌هاي اين مجموعه به بخشي از زندگي پيامبر اكرم(ص) و زندگي ائمه‌اطهار(ع) در 14 دقيقه پرداخته شده است.

فيلم سينمايي "سموئيل نبي" از مجموعه فيلم هاي  فرمانروايان مقدس به كارگرداني اميرمحمد دهستاني و به تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا در مدت زمان88 دقيقه و با تكنيك 3بعدي كامپيوتري  توليد شده و قرار است روز يكشنبه 10شهريور ساعت 21:00از شبكه پويا پخش شود.

اين آيتم ازمجموعه "فرمانروايان مقدس"انتخاب شده است كه از داستان هاي بلندي همچون حضرت سموئل نبي، فرمانروايي طالوت، نبرد حضرت داوود با جالوت، فتح اورشليم، نبرد حضرت داوود با آراميان، حضرت سليمان و ملكه صبا و فرجام حكومت حضرت سليمان تشكيل شده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.