سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جواد شمقدری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تکیه بر مسند پست اجرایی درد من نیست

رييس سابق سازمان سينمايي گفت: درد من تكيه بر مسند پست اجرایی نیست بلکه تنها حضور در سینما است.

 جواد شمقدری، مدیر سابق سازمان سینمایی، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص پایان فعالیت کاری خود در سازمان سینمایی گفت: روزهای اول معارفه نیز تصور چنین روزی را داشتیم و با برنامه ریزی به دنبال اتفاق خوب در این عرصه بودم.

وی ادامه داد: عرصه های جدیدی باز شد که در گذشته به این مشکل نبود و فرصت برای انجام برخی از کارها مهیا نشد.

شمقدری عنوان کرد: بخشی از این اتفاقات طبیعت کار است گذر از یک دوره به دوره ی دیگر و عبور از گردنه های سخت و بحران های پیش رو، اتفاقات طبیعی است.

وی ابزار داشت: نکته حائز اهمیت مدیریت مناسب و تسلط بر امور است تا سینمای ایران حرکت رو به جلویی را کسب کند.

شمقدری با اشاره به صحبت های مطرح شده در فضای رسانه ای افزود: به هر حال در همه  عرصه ها ایران فعالیت خود را انجام می دهد و هیچ مشكلي در اين زمينه ندارد و در فضای رسانه ای  ست که حرف هایی مطرح می شود.

وی اظهار داشت: واقعیت این است که نقطه ای امیدی که سینمای ایران در پیش گرفته  مسیر خود را پیدا می کند و به بهترین نحو به جلو حرکت می کند.

شمقدری در خصوص ادامه فعالیت خود در سینما بیان کرد: درد من این نیست که در پست اجرایی قرار بگیریم حضور به عنوان رئیس سازمان سینمایی در این دوره و دوره قبل به شرایط خاص کشور مربوط بود و اکنون نیز در سینما هستم.

وی در خصوص موضوعات مورد توجه سینما ابراز داشت: سینمای ایران حوزه ای است که نیاز به توجه دارد و جزء کشورهایی محسوب می شود که تمام تلاش خود برای شرایط خوب می  کنند.

شمقدری خاطرنشان کرد: سینمای ایران در برخی از شاخص ها شرایط  خوبی دارد، سالن های سینمایی و بحث برگشت اقتصادی و حوزه اکران باعث شده که در شاخص 10 یا 11 قرار بگیریم که رتبه شاخصی است./ي2

برچسب ها: شمقدری ، سینما ، اکران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.