سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنکارا- مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان آرژانتین: ایران بهتر بازی کرد و برد / خمسه: فرمول مسابقات فرصت برترین شدن را از ما گرفت

تیم ملی والیبال آرژانتین در دیدار امروز خود مقابل تیم ایران با نتیجه سه بر صفر شکست را پذیرفت.

مارکو فابین سر مربی تیم ملی آرژانتین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از باخت امروز بسیار ناراحتم.

وی افزود: شاگردانم نتوانستند نتیجه بازی شب گذشته مقابل تیم ایتالیا را در ست پنجم فراموش کنند. و در مقابل تیم قدرتمند ایران نتیجه را امروز هم واگذار کردند.

سر مربی تیم  ملی والیبال آرژانتین در ادامه گفت: تیم ملی ایران در این بازی بهتر از ما بازی کرد و نتیجه را به نفع خود خاتمه داد.

 فابین در خصوص دوره گذشته این رقابتها و از دست دادن عنوان نائب قهرمانی در این دوره اظهارداشت: آن عنوان مربوط به گذشته است. ما برای این رقابتها یک تیم جوان و کم تجربه تشکیل دادیم.
 
**خمسه: در میان حداقل ها بهترین نتیجه را می گیریم/فرمول مسابقات فرصت برترین شدن را از ما گرفت

محمد شبان خمسه مربی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اظهارداشت: وقتی نتوانستیم در میان 4 تیم برتر حضور داشته باشیم باید حداقل به مقام پنجمی این بازیها دست پیدا کنیم.  

وی افزود: امروز تیم ایران بازی سخت و حساسی را مقابل تیم ملی آرژانتین انجام داد. از آن جهت این بازی برای ما سخت بود که بازیکنان به دلیل باخت روز گذشته در شرایط خوب روحی قرار نداشتند بازگرداند آنها به وضعیت ایده آل روانی کار مشکلی بود که خدا را شکر انجام شد.

مربی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: سطح کیفی مسابقات جوانان جهان همیشه از وضعیت بسیار بالایی یرخوردار است تیمهای راه یافته به جمع 4 تیم برتر یک سر و گردن از دیر تیمها بالاترند تیم ایران نیز شایسته حضور در جمع برترینها بود اما به خاطر فرمول خاص اجرای مسابقات این فرصت را از دست دادیم.

خمسه در پایان خاطر نشان کرد: عملکرد تیم ایران در این دوره از رقابتها همانطور که نتایج نشان میدهد بسیار خوب و حرفه ای بود. البته انتقاداتی به بازی ما مقابل تیم برزیل هست اما شکست برزیل به عنوان مدعی عنوان قهرمانی در شرایط خاص انجام میشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.