سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آنکارا- مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان

نفرزاده: ریکاوری روحی خوبی داشتیم/قربانی فرمول مسابقات شدیم

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در دومین رویارویی خود در مصاف با تیم آرژانتین در این دوره از مسابقات جهانی موفق به شکست حریف باا نتیجه 3 بر صفر شد.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: بازی خوب و سنگینی بود چون ما روز گذشته مقابل تیم برزیل شکست خورده بودیم.

وی تصریح کرد: شکست دیروز و عدم راهیابی به جمع 4 تیم برتر جهان باعث شد تا ملی پوشان از نطر روحی و روانی دچار افت شوند بازگرداندن آنها به شرایط مطلوب ذهنی کار سختی بود که خوشبختانه با ریکاوری روحی که انجام شد امروز شاهد نمایش قدرت خوبی از سوی آنها در مصاف با تیم آرژانتین بود.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه افزود: ما در این مسابقات قربانی فرمول برگزاری بازیها شدیم چرا که هم اکنون تنها با یک شکست از راهیابی به جمع 4 تیم برتر بازمانده ایم در صورتی که تیم برزیل تا کنون 2 باخت را درکارنامه خود دارد. این نتایج از ارزش کار شاگردانم چیزی کم نمی کند.

نفرزاده در خصوص بازی امروز تیم آرژانتین گفت: آنها با توجه به شناختی که از ما در طول بازیهای انجام شده به دست آورده بودند امروز به مراتب آماده تر از دیدار دور مقدماتی حاضر شدند به همین دلیل برای شکست دادنشان کار راه سختی را پشت سر گذاشتیم.

وی در پایان یادآور شد: شاگردانم با ارائه یک بازی با فکر و با برنامه نتیجه روز گذشته را به خوبی جبران کردند و فردا باید برای کسب جایگاه پنجم یا ششمی به مصاف برنده دیدار هند و ترکیه بروند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.