سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

کمبود نیروی انسانی مانع تحقق اهداف زیر بنایی ما است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس گفت: کمبود نیروی انسانی داریم و بچه های ما ایثارگرانه فعالیت می کنندو این کمبود مانعی بر سرراه تحقق اهداف زیربنایی ما در شهرستان پردیس است .

علی رضا پرویزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد برنامه های زیربنایی در شهرستان پردیس گفت:از اعتقادات مهم بنده نهادینه کردن ورزش ژیمناستیک در شهرستان بوده است و بالای 500 نفر ورزشکار در این رشته داریم و همه در رده نونحال فعالیت دارند و سرمایه ای عظیم برای ما است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به نقش تاثیرگذار این رشته بر ورزشکاران سایر رشته های ورزشی تصریح کرد: علی رقم اینکه امکانات کمی هم در این منطقه داریم ولی علاقه مند زیادی در این رشته داریم هر کس یک سال در این رشته فعالیت می کند از باب فیزیکی و مسائل روانشناختی در ورزش می تواند وضعیت مطلوبی را بدست آورد و در رشته های مختلف موفقیت های خو بی را بدست آوردژیمناستیک مادر همهع رشته های ورزشی است و باید از آن برای رشد سایر رشته های ورزشی کمک گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با تاکید بر وجود کمبود های در مقابل این اهداف زیر بناییاضافه کرد: استخدام نیرو های متخصص و جوان را با توجه به ارائه خدمات در سه بخش جاجرود و پردیس و بومهن داریم و در این راستا کمبود نیروی انسانی داریم و بچه های ما ایثارگرانه فعالیت می کنندو این کمبود مانعی بر سرراه تحقق اهداف زیربنایی ما در شهرستان پردیس است .

پرویزی در خاتمه اظهار داشت: هر فردی در اداره ما چند مسئولیت را برعهده داشته و عملا اداره ما خالی است ما با پنج و شش نفر نیرویی که داریم بسیجی وار فعالیت می کنیم و نگاهی اعتقادی در این زمینه داریم و در مسائل یومیه خود مشکل داریم و جای تشکر دارد./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.