سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

جهت دهی تولیدکنندگان به فروش و صادرات محصولات از طریق فضای مجازی

یونس عالی پور گفت: برای اولین بار در سطح کشور این سازمان اقدام به معرفي محصولات صادر کنندگان و تولید کنندگانی که علاقه به صادرات محصولات خود دارند نموده است تا در جهت توسعه صادرات غیر نفتی تحولی در فضای مجازی برای معرفی محصولات و تولیدات استانی در عرصه های بین المللی نماید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، وی بکار گیری شیوه های نوین شناسایی بازار و معرفی محصولات از طریق کانالهای الکترونیکی بازاريابي را يكی از مكانيزم هاي حضور در بازارهاي بين المللي و افزايش صادرات استان برشمرد و گفت: الحمدا... صادرات محصولات توليدي استان در چهار ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 36 درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: مشخصات بیش از 100 تولید کننده و صادر کننده در سایت www.Tradekey.com ثبت گرديده است كه باعث خواهد شد مشتريان محصولات توليدي استان از نقاط مختلف دنيا بتوانند به اطلاعات اين توليد كنندگان دسترسي داشته باشند.

عالی پور استفاده از فن آوری های جدید را در جهت بسط و گسترش روابط مفید تجاری و فرا منطقه ای بسیار کم هزینه تر از روش های سنتی متداول دانست و ابراز نمود: همگام سازی روند تجاری با روشهای جدید بازاریابی از اتلاف منابع و زمان در عصر کنونی جلوگیری خواهد.

وی بر عضویت کلیه تولید کنندگان و صادر کنندگان در سایت هاي بين المللي تاکید نمود و اظهار داشت: این اقدام می تواند جریان مطلوبی از اطلاعات کالاها، خدمات، تجارب و جذب اعتبار برای تولید کنندگان و تجار ایجاد نماید و از طرفی دسترسی مشتریان به بازار و محصول را سرعت دهد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.