سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی: امسال یکی از بهترین سالهای تراکتور خواهد بود/ جلالی توانایی فنی بالایی دارد

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزمعتقد است که روز به روز شرایط تیمش بهتر خواهد شد و امسال یکی از بهترین فصلهای تیم تراکتورسازی خواهد بود.

کاظم محمودی مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص نتایج هفته های اخیر این تیم گفت: خدا را شکر تیم ما توانسته نتایج خوبی را کسب کند و از نظرما تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

وی در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل سایپا و کسب پیروزی در این دیدار افزود: در کل بازی بدی را شاهد نبودیم بچه ها ما از ابتدای بازی روی دروازه سایپا فشار آوردند ودر نهایت توانستیم با کسب 3 امتیاز کامل زمین بازی را ترک کنیم. متاسفانه هر تیمی که مقابل تراکتور قرار می گیرد روبه بازی تدافعی می آورد و همین موضوع کار ما را سخت می کند. خوشبختانه با تدابیر فنی مربیان تیم تاکنون توانستیم از این خطوط دفاعی به خوبی عبور کنیم و از نتایج به دست آمده رضایت داریم.

محمودی در خصوص اولتیماتومی که در روزهای اخیر توسط مدیر عامل تیم به مجید جلالی داده شد تصریح کرد: نظر بنده مصاحبه ای که صورت گرفته بود نباید انجام می شد و همین حرف ها بود که کار و ادامه شرایط را برای ما سخت کرد تمام تیم ها با مشکلات درون تیمی دست و پنجه نرم می کنند چه خوب می شد که این مسائل هم درون خانواده تراکتور حل و فصل می شد و به رسانه ها ورود پیدا نمی کرد.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص انتقاداتی که از مجید جلالی می شود افزود: از لحاظ آماری و کارهای اجرایی وتمرینی جلالی یکی از بهترین مربیان ایران است. درست است تیم ما اکنون در شرایط آرمانی قرار ندارد ولی این را در نظر داشته باشید که از تیم پارسال ما نفراتی جدا شدند و نفراتی جایگزین شده اند، کادر فنی تیم به کلی دچار تغییر و تحول شده و مسلما بحث هماهنگی و القای برنامه های سرمربی به بازیکنان زمانبر خواهد بود ما در هفته های ابتدایی با چند مصدومیت از جمله تصادف مهدی کریمیان و آسیب دیدگی ربیع خواه، بائو و دقیقی روبه رو شدیم. میلاد فخر الدینی هم هنوز به آمادگی کامل نرسیده این مسائل در روند تاکتیکی و نتیجه گیری تیم تاثیرگذار است و این امیدواری وجود دارد که با اضافه شدن مصدومان شرایط تیممان روز به روز بهتر شود.

محمودی در پایان در خصوص هدف گذاری تراکتور برای فصل جاری خاطر نشان کرد: این قول را به هواداران تراکتور می دهیم که با جام رقابت ها را پشت سر بگذاریم تیم ما از لحاظ کادر فنی و بازیکنان از پتانسیل خوبی برخوردار است همچنین هواداران پرشور این تیم همواره به کمک تیم آمده اند و از ما حمایت کرده اند با شرایط کنونی انتظار می رود که امسال یکی از بهترین سالهای تراکتور باشد ما قبول داریم نقاط ضعف در تیم وجود دارد ولی سعی تلاش ما و بازیکنان این است که هر چه سریعتر این مشکلات را برطرف کنیم و به شرایط آرمانی برسیم.

گفتنی است تیم فوتبال تراکتورسازی با کسب 12 امتیاز از مجموع 7 بازی در رتبه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد./آق
برچسب ها: محمودی ، تراکتور ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.