سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص بودجه 92 میلیارد ریالی در سال 92 به اسلامشهر

امروز جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اسلامشهر با حضور فرماندار، معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و نیز مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان تشکیل وبودجه شهرستان درسال 92، 92 میلیارد ریال ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ در ابتدای جلسه فراهانی دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ضمن ارائه آمار و گزارشات این کمیته در سال 92و 91 و بودجه تخصیص یافته به مدیران و دستگاهها هدف عمده اعتبارات امسال را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و تاکید کرد: امسال از تعریف پروژه جدید خود داری گردد.

فرماندار اسلامشهر با اعلام ابلاغ بودجه 92 میلیارد ریالی شهرستان در سال 92 تصریح کرد: بودجه شهرستان نسبت به سال گذشته کاهش یافته و امیدواریم تا پایان سال این مبلغ افزایش یابد.

آرام گفت: در جلساتی که با شورای برنامه ریزی و توسعه استان خواهیم داشت نسبت به تخصیص بودجه بیشتر برای اجرای پروژه های عمرانی شهرستان تلاش خواهم نمود.

فرماندار اسلامشهر در ادامه با اشاره به بهره برداری از 6 مدرسه با مجموع 96 کلاس در شهرستان در سال 92 و نیز افتتاح تعداد دیگری از واحدهای آماده مسکن مهر افزود: امروز خط 3 مترو در دولت خواه رسما افتتاح تعداد دیگری از واحدهای آماده مسکن مهر افزود: امروز خط 3 مترو در دولت خواه رسما افتتاح می گردد و بدین ترتیب مترو به نزدیک ترین مصافت خود به شهرستان اسلامشهر می رسد./ف
برچسب ها: فرماندار ، بودجه ، جلسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.