سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: برگزاری رزمایش قرارگاه پدافند هوایی در اواخر مهر/ شناسایی هواپیماهای پنهان‌كار در خارج از مرزهای کشور، جهانگیری مسئول پیگیری واریز "16 میلیارد تومان" به حساب دانشگاه احمدي‌نژاد ، انقلاب ايران خط مقاومت آمریکا را در هم شکست/ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه با سلطه طلبان است و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي پزشكي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

برگزاری رزمایش قرارگاه پدافند هوایی در اواخر مهر/ شناسایی هواپیماهای پنهان‌كار در خارج از مرزهای کشور



 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: رزمایش بزرگ و سراسری و مشترکی را در نیمه دوم سال جاری اواخر مهر و نیمه اول آبان خواهیم داشت که اهداف و تاکتیک‌های جدید و گستردگی بیشتری نسبت به رزمایش مدافعان آسمان ولایت 4 دارد.

جهانگیری مسئول پیگیری واریز "16 میلیارد تومان" به حساب دانشگاه احمدي‌نژاد
 مشاور رئیس‌جمهور کشورمان گفت: شخص آقای جهانگیری به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور، مسئول پیگیری واریز 16 میلیارد تومان به حساب دانشگاه ايرانيان احمدی‌نژاد است.

"سوریه" تصمیم گرفته بماند و متجاوزان را با شکست بدرقه كند/ خط سوریه مین‌ریزی شده است تهديدهای اخير آمريکا برای حمله به سوريه، هشدارهای روسيه به آمريکا و موضع جمهوری اسلامی ايران در خصوص تهديدهای اخير آمريکا از جمله موضوعاتی است که معاون ستاد کل نيروهای مسلح در اين مصاحبه به تشريح آن پرداخته است.

مردم آمريكا بدانند نام كشورشان فداي يك مشت گروه جنايتكار تروريست مي‌شود
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: راه حل همه مشكلات محو رژيم عاصب صهيونيستي از منطقه است و اينكه مردم آمريكا بيدار شوند و بدانند منافع ملي كشورشان و همچنين نام كشورشان فداي يك مشت گروه جنايتكار تروريست مي‌شود.

انقلاب ايران خط مقاومت آمریکا را در هم شکست/ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه با سلطه طلبان است
 رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری صبح امروز در افتتاحیه چهاردهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل حاضر شد.

آمریکا دست از اقدامات قرون وسطایی بردارد

عضو خبرگان رهبری گفت: غربی‌ها و آمریکایی‌ها در صورت حمله نظامی به سوریه، با شکست سختی روبرو خواهند شد.

جهانگيري بخشنامه توقف اجراي طرح مهرآفرين را "کان لم يکن" تلقي کرد

 معاون اول رئیس‌جمهور در بخشنامه جدیدی اجرای آن مصوباتی را که مغایر قانون تلقی نشدند را بلامانع دانست و در این راستا بخشنامه‌های گذشته را کان لم یکن تلقی کرد.

سوريه دژ مستحكم مقابله با اسرائيل است / ايران بايد در مقابل ماجراجويي آمريکا هوشيارانه برخورد کند

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام با تأكيد بر اهميت راهبردي سوريه در منطقه، به عنوان دژ مستحكم مقابله با اسرائيل گفت: جمهوري اسلامي ايران در مقابل ماجراجويي‌هاي آمريكا كه مانند ابر سياهي كل منطقه را فرا مي‌گيرد، بايد هوشيارانه و آگاهانه برخورد كند.

اعضاي جدید شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی تعيين شدند
 هیئت وزیران، به منظور هماهنگی بین سازمانهای مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی اعضاي جدید شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی را تعیین کرد.

بلاتکلیفی کشتی‏‌های حامل خوراک مرغ در بنادر کشور/ بانک‌مرکزي و وزارت صنعت موضوع را حل کنند
عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع‌طبيعي مجلس از بلاتکليفي کشتی‏‌های حامل خوراک مرغ در بنادر کشور خبر داد، گفت: در حالی که کشتی‌های حامل نهاده‌های مورد نیاز مرغداران آماده‌ی ترخیص محموله‌هاي خود هستند، وارد‌کنندگان هنوز نمی‌دانند که باید نهاده‌های خود را با ارز مرجع ترخیص کنند، یا اينکه ارز اختصاص‌یافته به این محموله‌های وارداتی به گونه‌ دیگری محاسبه می‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.