سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش ملی پوشان سپک تاکرا رئیس کنفدراسیون آسیا را به واکنش واداشت

تیم ملی سپک تاکرا کشورمان در نخستین دیدار در مرحله اول لیگ جهانی مقابل آمریکا تیم قدرتمند جهان پیروز شد و به مرحله دوم مسابقات صعود کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی سپک تاکرا کشورمان برای نخستین بار در لیگ جهانی شرکت کرده است ملی پوشان کشورمان در مرحله اول مسابقات لیگ جهانی پنج شنبه هفتم شهریور ماه در نخستین دیدار در چارچوب رقابتهای لیگ جهانی موفق شد با نتیجه سه بر یک مقابل تیم قدرتمند آمریکا تیم نهم جهان پیروز شد و پیام تبریک رئیس کنفدراسیون آسیا را نیز دریافت کند.

تیم ملی سپک تاکرا کشورمان در دیدار دوم خوداز مرحله اول مسابقات مقابل تیم مالزی مغلوب شده است از این رو به عنوان تیم دوم از گروه خود به مرحله دوم راه یافته است.

شایان ذکر است تیم ملی کشورمان عصر شنبه 9 شهریور ماه سال جای به مصاف تیم هند میزبان مسابقات لیگ جهای می رود تیم ملی هند در دیدار خود مقابل سنگاپور شکست خورد از این رو حریف ایران در مرحله دوم شده است.

گزارش حاکی است سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا شرایط ملی پوشان سپک تاکرا در مصاف با تیم ملی هند مناسب ارزیابی کرده و وضعیت تیم را رضایت بخش اعلام کرده است. /آق

برچسب ها: درخشش ، ملی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.