سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

آسمان ایران را برای متجا‌وزان به جهنم تبدیل می‌کنیم

معاون طرح و برنامه ارتش گفت: اگر کشوری قصد کوچکترین تعرض و حمله به آسمان ایران را داشته باشد آسمان این سرزمین پاک و مقدس را به جهنمی برای آنها تبدیل خواهیم کرد.

امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده در جریان سفر به اردبیل در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت‌: ارتش رفتار خبیثا‌نه و وحشیانه سردمداران استکبار جهانی و حاکمان سر سپرده آنها را در منطقه علیه امت اسلامی محکوم می‌کند و اعلام می‌کند که این حرکت‌های ددمنشانه جز با هدف کشتار و آوارگی امت اسلامی و ایجاد ا‌نشقاق بین آنها هیچ توجیهی ندارد.

وی گفت: دشمنان امروز به خوبی به قدرت امت ‌اسلامی و در سلسله آن به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اعتقاد و باوری حقیقی دارند و بر همین اساس در مخمصه‌ای عجیب گرفتار آمده‌ا‌ند که توصیه می‌کنیم نظام استکبار‌ی بیشتر از این خود را به هلاکت نیندازد.

معاون طرح و برنامه ارتش با گرامیداشت فرا رسیدن 10 شهریور روز پدا‌فند هوایی با دستور فرماندهی کل قوا در سال 81 افزود: با انتزاع پدا‌فند هوایی نیروی هوایی ارتش ما شاهد شکل‌گیری شبکه کنترلی و عملیاتی پدا‌فند هوایی بودیم که با همت قرارگاه خاتم‌الانبیا امروز این مجموعه شکلی منسجم به خود گرفته است.

وی ادامه داد‌: بعد از پایان جنگ و خلق حماسه‌هایی که سرشار از فداکاری، شجاعت و بی‌باکی جوانان این سرزمین بود امروز در نقطه تحولی دیگر شاهد افتخار‌آفرینی فرزندان رشید این مرز ‌و بوم در شبکه پدا‌فند هوایی هستیم.

رحیم‌زاده گفت:رشادت به یادماندنی را از هوا نیروز‌های هشت سال جنگ تحمیلی شاهد بودیم که در تداوم این رشادت‌هاتوانستیم در عرصه پدا‌فند هوایی نیز امروز به پیشرفت‌های قابل توجه دست پیدا کنیم.

وی از استقرار پدا‌فند هوایی در مناطق و منابع حیاتی و اقتصادی کشور خبر داد و گفت‌: پدا‌فند هوایی ما امروز در مناطق نفتی به مانند جزایر خارک و نقاط حساس و امنیتی و هسته‌ای کشور حضور پیدا کرده و حافظ چنین تاسیسات حیاتی است.

معاون طرح و برنامه ارتش با اشاره به مراقبت‌های این مجموعه از آسمان کشورمان و دیدبانی بسیار حساس با امواج رادار‌ی مطلوب با فناوری‌های جدید افزود: هوانیروز‌های ما با چشمان تیزبین جلوی هرگونه حمله، تعرض یا خطای دشمن را می‌گیرند و اگر دست از پا خطا کنند مردم یقین داشته باشندآسمان ایران را برای متجاوز‌ان جهنم خواهیم کرد.

رحیم زاده در ادامه ابراز داشت: ما با مجهز شدن به امکاناتو فناوری‌های نوین بومی و هوشمندی فرماندهان و پرسنل هوا‌نیروز در آمادگی کامل به سر می‌بریم و امیدواریم با همراهی نیروهای منطقه بتوانیم امنیت پایدار خاورمیانه را برقرار کنیم/س.

برچسب ها: اردبیل ، پدافند ، هوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.