سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحي سامانه ارسال و پي گيري تسهيلات مسكن در سايت اداره كل راه و شهرسازي استان تهران

رئيس اداره فن آوري اطلاعات اداره كل راه و شهرسازي استان تهران از طراحي سامانه اي براي ثبت نام پروژه ها و اولويت بندي پروژه هاي مسكن مهر در سايت اداره كل خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، نفيسه نيلچيان با اعلام اين مطلب گفت : كليه مالكان خواهان تسهيلات مي بايست مشخصات ملك خود را در سامانه "ارسال و پيگيري تسهيلات مسكن مهر " ثبت كرده و پس از ارسال پيامك به آنها براي تكميل مدارك خود به اداره راه و شهرسازي شهرستان مربوطه مراجعه كنند.

وي همچنين با تصريح ارائه خدمات الكترونيك به ارباب رجوع در راستاي سياستهاي تكريم ارباب رجوع و تاكيدات مكرر مدير كل راه و شهرسازي استان گفت : ارائه خدمات الكترونيك در استان تهران و به ويژه شهر تهران به دليل ترافيك و بسياري از مسائل ديگر از اهميت بسزايي برخورداراست.

نيلچيان همچنين از پيگيري آخرين وضعيت مكاتبات در راستاي تسهيل امور مربوط به متقاضيان با هدف جلوگيري از رفت و آمدهاي مكرر و بهره وري هزينه و انرژي از طريق راه اندازي "سرويس پيگيري غير حضوري مكاتبات " خبر داد و گفت : كليه متقاضيان مي توانند از طريق مراجعه به سايت اداره كل به آدرس www.trudo.ir قسمت خدمات الكترونيك و پس از آن پي گيري ارباب رجوع از آخرين وضعيت و گردش مكاتبات خود اطلاع حاصل كنند.

انتهاي  پيام/
برچسب ها: طراحی ، سامانه ، مسکن ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.