سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

فعالیت 18 کشتارگاه صنعتی

18 کشتارگاه صنعتی در مازندران فعالیت می کند

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به فعالیت 18 کشتارگاه صنعتی در استان اشاره کرد گفت : ظرفیت این کشتارگاه ها 340 هزار قطعه در یک شیفت کاری است و تولید مرغ استان 308 هزار قطعه در یک روز است.

نگهدار افزود : بخشی از مرغ ها بطور طبیعی به تهران ارسال می شود و 100 درصد مرغ تولیدی اگر در داخل استان کشتار شود، ما در یک شیفت کاری، از نظر بسته بندی، قطعه بندی و ارسال مرغ تازه داریم.

وی در زمینه وضعیت مرغداریهای استان از نظر بهسازی و اصلاح ساختار گفت: از دو هزار و 84 واحد، سال 90 و 91 حدود 290 واحد را به ظرفیت 6.5 میلیون قطعه بهسازی و اصلاح ساختار انجام دادیم.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران گفت : وقتی یک مرغداری از نظر فیزیکی ساختار و تجهیزاتش بر اساس فناوری روز تغییر می کند، حداقل 40 درصد افزایش تولید داریم وکاری در سال گذشته انجام شد، سالانه 25 هزار تن به تولید استان با اصلاح ساختار مرغداریها اضافه شده است.

نگهدار با بیان اینکه چند درصد مرغداریهای استان نیازمند اصلاح ساختارند،افزود: در دوران گذشته حدود 17 تا 18 سال قبل سیستم مرغداریهای که اصلاح می شد، سیستم باز بود و تکنولوژی ها موجود همانند کنونی نبود.

به گفته وی : حداقل حدود 50 درصد از واحدهای مرغداریهای استان نیازمند بهسازی و اصلاح ساختار هستند ولی این به آن معنا نیست که مرغداری مخروبه است و باید دوباره ساخته شود بلکه تکنولوژی مرغداریها روز به روز باید مدرن و بهینه شود./س

برچسب ها: فعالیت ، کشتارگاه ، صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.