سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف معارضان سوری به کاربرد سلاح شیمیایی در غوطه شرقی

شماري از افراد مسلح مخالف سوريه خبرگزاري اسوشيتدپرس تاکيد کردند کاربرد سلاح شیمیایی از استفاده نادرست افراد مسلح از موادي ناشي شده است که عربستان سعودي در اختيار انان قرار داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري سما از بيروت ،  شماري از افراد مسلح مخالف سوريه در مصاحبه با دايل کفاليک خبرنگار خبرگزاري  اسوشيتدپرس که در پايگاه infowars.com منتشر شده است تاکيد کردند کاربرد سلاح شيميايي که در غوطه الشرقيه به کشته شدن حدود 800 تن منجر شد و قدرت هاي غربي نظام حاکم بر سوريه را به کاربرد اين سلاح متهم کرده اند از استفاده نادرست افراد مسلح از موادي ناشي شده است که عربستان سعودي در اختيار انان قرار داده است.
اين خبرنگار اعلام کرد برخي افراد مسلح سوريه سلاح شيميايي را از طريق شاهزاده بندر بن سلطان رئيس اطلاعات عربستان سعودي دريافت کرده اند و اين ها خود اين حمله را انجام داده اند.
وي به نقل از افراد مسلح سوريه افزود : اين افراد آموزش هاي لازم و صحيح را درباره نحوه استفاده از سلاح هاي شيميايي نديده بودند و به نظر مي رسد قرار بوده است اين سلاح ها به شبکه القاعده شاخه جبهه النصره در سوريه تحويل داده شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.