سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران 
امروز بازرسان سازمان ملل به مأموريت خود در سوريه پايان داده و دمشق را ترک کردند. قرار است نتيجه آزمايشات تا دو هفته ديگر اعلام شود ولي غرب بدون توجه، همچنان بر حمله عليه سوريه البته کمي آرامتر از گذشته، اصرار مي ورزد.
حزب سبز امريكا مخالفت خود را با تهديدات دولت اوباما براي حمله به سوريه و سوء استفاده اوباما از قدرت نظامي را اعلام كرد.
یک روزنامه انگلیسی، با انتشار یک آگهی ترحیم در صفحه نخست خود، مرگ رابطه ویژه آمریکا و انگلیس را تسلیت گفت.
شماري از افراد مسلح مخالف سوريه خبرگزاري اسوشيتدپرس تاکيد کردند کاربرد سلاح شیمیایی از استفاده نادرست افراد مسلح از موادي ناشي شده است که عربستان سعودي در اختيار انان قرار داده است.
شبکه دوم اسرائیل مدعی شد، سخنرانی روز گذشته جان کری چراغ سبزی بود برای آغاز جنگ بر علیه سوریه، این شبکه توضیح داد که جنگ بر علیه سوریه محدود بوده و با شلیک 100 موشک تاماهاوک به 50 هدف مشخص انجام خواهد گرفت.
رئيس جمهور ترکيه گفت:‌ بايد تلاش هاي بيشتري در قبال سوريه صورت گيرد و ايران و روسيه را نيز بايد براي مشارکت در اين تلاش ها قانع کرد.
منابع آگاه اعلام کردند، سفارت انگلیس در شهر واشنگتن از "جیل آبرامسون" سردبیر روزنامه نیویورک تایمز خواسته است تا کلیه اسناد و مدارک مربوط به ادوارد اسنودن و شریک زندگی وی را نابود کند و این درخواست انگلیس با سکوت آبرامسون روبرو شده است.
وزارت خارجه سوريه اظهارات جان کري وزير خارجه آمريکا را قديمي دانست و تاکيد کرد: اين مطالب را گروههاي تروريستي مسلح يک هفته پيش گفته بودند.
منابع خبري از استقرار گشتي هاي رژيم صهيونيستي در جولان خبر دادند.
لوفيگارو نوشت،‌ به رغم مخالفت انگليس با مداخله نظامي در سوريه، "فرانسوا اولاند" رئيس جمهور فرانسه تمايل خود را براي مشارکت در اين اقدام تاييد کرده است.
طي هفته اي که گذشت اونس جهاني طلا صعود محسوسي داشت وحتي وارد کانال 1400 دلار هم شد.
روزنامه لبناني الديار از رياست بشار اسد رئيس جمهور سوريه بر اتاق عمليات ارتش اين كشور خبر داد.
انتقال مخفيانه پادشاه عربستان به بيمارستان برخی منابع خبری و فعالان اینترنتی، از انتقال بی سر و صدای پادشاه عربستان به بیمارستان خبر می دهند.
پطرس غالي درخصوص پيامدهاي دخالت نظامي در سوريه هشدار داد.


برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.