سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد سازمان معاینه فنی واحد در پایتخت/ 7 میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه نامه شخص ثالث

معاون نظارت بیمه مرکزی اعلام کرد: بایستی یک سازمان معاینه فنی واحد در پایتخت ایجاد شود تا همکاری بیمه مرکزی با این سازمان با قوت بیشتری ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در جلسه مشترک مدیران بیمه مرکزی با ستاد معاینه فنی که صبح امروز در مرکز بیهقی برگزار شد  ، دلخوش اظهار داشت: در صورتی که یک سازمان معاینه فنی واحد به مدیریت ستاد معاینه فنی تهران در پایتخت تشکیل شود همکاری بین دستگاه های ذی ربط با قوت بیشتری ادامه پیدا می کند.

وی با تاکید بر این که ستاد معاینه فنی تهران با تثبیت جایگاه خود در کشور می تواند در جهت ایمن سازی خودروها گام های موثری بردارد، افزود: ستاد معاینه فنی با ارائه طرحی به مجلس می تواند این موضوع را مطرح کند در صورت تصویب اگر قوانین رعایت نشد، برخوردهای لازم صورت گیرد.

معاون نظارت بیمه مرکزی با اشاره به فوت سالیانه تعداد زیادی از هموطنان در تصادفات جاده ای یادآور شد: به ازای فوت سالیانه تعداد زیادی از هموطنان و تقبل خسارت از سوی شرکت های بیمه گر خودروها معاینه فنی داشته باشند در این صورت 20 درصد از تصادفات کاهش یافته در نتیجه پرداختی از جیب بیمه ها کمتر می شود.

وی در خصوص فاقد بیمه بودن بسیاری از موتورسیکلت ها نیز اظهار داشت: از 11 میلیون موتورسیکلت موجود 7 میلیون موتورسیکلت فاقد بیمه نامه است./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.