سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کچوئیان در جمع خبرنگاران مطرح کرد

ويژگي‌‌هاي "افخم" از زبان مشاور ارشد وزير امور خارجه

مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان گفت: وزارت امور خارجه با جدیت حقوق خانواده شهدا را در سازمان‌های بین‌المللی پیگری خواهد کرد و این قولی است که ما دادیم و با توجه به اینکه وزیر خارجه دارای شخصیتی بین‌المللی و دیپلماتی شناخته شده است این کار محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، " جواد کچوئیان" مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در جمع خبرنگارن در باره برگزاری کنگره 17 هزار شهید ترور گفت: این همایش، جلسه بسیار خوبی بود و سخنرانان مواضع خود را به خوبی مطرح کردند.
 
وی ادامه داد: ایران بزرگترین قربانی تروریسم در جهان است و ما هر گونه مواضعی که بر خلاف استانداردهای بین‌المللی باشد را رد کردیم.
 
کچوئیان تصریح کرد: وزارت امور خارجه با جدیت حقوق خانواده شهدا را در سازمان‌های بین‌المللی پیگری خواهد کرد و این قولی است که ما دادیم و با توجه به اینکه ظریف دارای شخصیتی بین‌المللی و دیپلماتی شناخته شده است این کار محقق خواهد شد.

مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: بنابراین ما می‌توانیم حقوق خودمان را در سازمان های بین‌المللی بیش از گذشته پیگیری کنیم.
 
کچوئیان در خصوص سخنگوی جدید وزارت امور خارجه بیان کرد: "مرضیه افخم" از دیپلمات‌های بسیار باتجربه وزارت امور خارجه است و وی پیش از این مدیر کل اططلاعات و مطبوعات و سال گذشته نیز مدیر کل دیپلماسی عمومی  وزارت امورخارجه بود
 
وی ادامه داد: افخم شخصیتی بسیار فهیم و آشنا به امور بین‌الملل است و به نظر من انتخاب بسیار خوبی صورت گرفته است، خوشبختانه دیپلمات‌های بسیار خوبی در وزارت امور خارجه داریم و مطمئن باشید که در این انتخاب مسئله جنسیت مطرح نبوده بلکه شایستگی و لیاقت مطرح بوده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: کنگره ، ترور ، وزارت ، خارجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.