سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته جاري؛

کميسيون عمران، آينده پروژه مسکن مهر را با حضور وزراي راه و اقتصاد بررسي مي‌کند

عضو کميسيون عمران مجلس از بررسي وضعيت مسکن مهر و آينده اين پروژه در جلسه سه‌شنبه جاري اين کميسيون خبر داد و گفت: اعضاي کميسيون عمران با حضور وزراي راه و شهرسازي و اقتصاد و معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور، وضعيت پروژه مسکن مهر در دولت يازدهم را بررسي خواهند کرد.

"محمد فيروزي" نماينده مردم نطنز و قمصر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت مسکن مهر در دولت يازدهم گفت: با توجه به اينکه بخشي از پروژه مسکن مهر در حال اجراست، طبيعتاً دولت جديد نمي‌تواند پروژه مسکن مهر را به طور کامل متوقف کند.
 
وي در ادامه افزود: با توجه به ابهاماتي که با تغيير دولت در اجراي پروژه مسکن مهر ايجاد شد، کميسيون عمران با دعوت از آقايان "آخوندي" (وزیر راه و شهرسازي)، "طيب‌نيا" (وزیر اقتصاد) و "نوبخت" معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور در جلسه سه‌شنبه هفته جاري اين کميسيون به بررسي وضعيت مسکن مهر و آينده اين پروژه خواهد پرداخت.

عضو کميسيون عمران در ادامه اظهار داشت: بناست در اين جلسه از وزرای اقتصادی دولت این سؤالات که "برنامه مشخص دولت برای مسکن مهر چیست؟"، "آیا دولت این طرح را ادامه می‌دهد؟"، "آیا طرح جایگزینی برای مسکن مهر دارند و منابع طرح جایگزین را از کدام محل تأمین خواهند کرد" و همچنين نقش مسکن مهر در افزايش نقدينگي و تورم  را جويا خواهيم شد.

فيروزي در ادامه با اشاره به مصاحبه اخير وزير اقتصاد مبني بر نقش مسکن مهر در افزايش نقدينگي و تورم نيز تصريح کرد: سهم مسکن مهر  تا حدي در تورم و افزايش نقدينگي تاثيرگذار بوده اما اين سهم در نقدینگی‌هاي موجود اندک است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مسکن ، مهر ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.