سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرحله نيمه نهايي فوتسال جام باشگاههاي آسيا

گيتي پسند فيناليست شد / ميزبان مغلوب نماينده ايران

رويارويي 2 قدرت فوتسال رقابت هاي جام باشگاههاي آسيا ساعت 11:30 به وقت ايران آغاز شد که در يک بازي بسيار حساس و نزديک، نماينده کشورمان موفق شد ميزبان رقابت ها را شکست دهد و به فينال راه پيدا کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در جريان برگزاري رقابت هاي مرحله نيمه نهايي جام باشگاههاي آسيا 2 تيم گيتي پسند اصفهان و ناگوياي ژاپن در اولين رقابت مقابل يکديگر قرار گرفتند.
 
هر 2 تيم در نيمه اول موقعيت هاي خوبي به دست آوردند که تيم ميزبان با استفاده از يکي از همين موقعيت ها گل اول مسابقه رل به ثمر رساند. اين گل توسط "چيتاهارا" شماره 3 ناگوياي ژاپن زده شد.
 
اما از سوي ديگر بازيکنان گيتي پسند نيز طي موقعيتي که توسط طاهري و کاظمي به وجود آمد گل زني کردند. اين گل توسط افشين کاظمي به ثمر رسيد.
 
مدت زمان زيادي از گلزني گيتي پسند نگذشته بود که بازيکنان ما موقعيتي جدي روي دروازه ناگويا به وجود اوردند که با برخورد توپ به تير دروازه از دست رفت.
 
در 2 دقيقه مانده باه پايان نيمه اول بازي، طاها مرتضوي از موقعيتي که با ضربه اوت به دست امد استفاده کرد و با پاي چپ توپ را وارد دروازه ناگويا کرد.
 
در فاصله 50 ثانيه مانده به پايان نيمه اول، احمد اسماعيل پور موقعيت خطرناکي را روي دروازه ژاپني ها ايجاد کرد که به گل تبديل نشد. در همين لحظه رضا لک، سرمربي گيتي پسند تقاضاي وقت استراحت کرد.
 
در نيمه دوم يوشي کاوا کاپيتان تيم ناگويا بازي را به تساوي کشاند.
 
در يک دقيقه مانده به پايان بازي، حسين طيبي در طي يک ضدحمله موفق شد گل برتري گيتي پسند را به ثمر برساند./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.