سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های جایزه بزرگ باشگاهی تنیس با ویلچر؛

نماینده آذربایجان شرقی قهرمان شد/ خراسان رضوی و تهران دوم و سوم شدند

رقابت های سه روزه ی جایزه بزرگ باشگاهی تنیس با ویلچر، روز گذشته با مشخص شدن برترین ها به کار خود پایان داد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر ابراهیمی، دبیر انجمن تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین در خصوص این رقابت ها گفت: در مسابقات جایزه بزرگ 8 تیم از استان های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، اردبیل، تهران، قم و گیلان حضور داشتند که از میان آنها 2 نماینده آذربایجان شرقی از شهر تبریز، تحت حمایت مالی شرکت "آذران پلاستیک" و "پارکت لمینیت فیسوود تبریز" قرار داشتند و سایر تیم ها به نمایندگی از هیات های ورزشی جانبازان و معلولین شرکت کرده بودند.
 
وی افزود: هشت تیم حاضر در دو گروه چهار تیمی تقسیم شده و به صورت دوره ای با هم مسابقه دادند. رقابت های رده بندی صبح روز جمعه و رقابت های فینال و مراسم اختتامیه نیز بعد از ظهر جمعه برگزار شد و در پایان تیم "پارکت لمینیت فیسوود تبریز" به عنوان قهرمانی رسید، هیات خراسان رضوی نایب قهرمان شد و هیات تهران در جایگاه سوم ایستاد.

 
دبیر انجمن تنیس با ویلچر خاطر نشان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در حاشیه مسابقات رخ داد، تقدیر از جوان ترین بازیکنان این مسابقات با سن 12 و 13 سال از شهر تبریز بود که توسط شرکت "آذران پلاستیک " و رئیس انجمن تنیس با ویلچر جانبازان و معلولین انجام شد و شرکت "پارکت لمینیت فیسوود" تبریز نیز دو راکت به این بازیکنان جوان اهدا کرد.
 
ابراهیمی اعلام کرد: ضمن تشکر از صدری، مدیرعامل محترم باشگاه فرهنگی ورزشی "آپت" به خاطر حمایت از برگزاری این مسابقات، اعلام می کنم که با موافقت مدیر عامل باشگاه " آپت"، رقابت های اوپن تنیس با ویلچر سال آینده به میزبانی این باشگاه و با نام " اوپن آپت" برگزار خواهد شد.
 

وی در پایان افزود: در مراسم اختتامیه این رقابت ها که عصر روز گذشته با حضور دبیر محترم و جمعی از مسئولین فدراسیون، رئیس انجمن تنیس با ویلچر، مدیرعامل باشگاه "آپت" و نمایندگان حامیان مالی این مسابقات برگزار شد، ضمن اهدای جوایز نقدی به تیم های اول تا سوم، کاپ، مدال و حکم قهرمانی نیز به آنها تقدیم شد.
رقابت های جایزه بزرگ باشگاهی تنیس با ویلچر، از 6 تا 8 شهریور ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.
برچسب ها: رقابت ، نماینده ، تنیس ، ویلچر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.