سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

دیار دیر گنجینه‌ای از سرمایه‌های ارزشمند است

فرماندار شهرستان دیّر گفت: شهرستان دیّر گنجینه‌ای بزرگ از سرمایه‌های ارزشمند است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، علی بحرانی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دیر اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای همراهی مردم و مسئولان و بیان خدمات از مردمی‌ترین نظام‌های بشری حکومت دینی برمدار ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است که براساس اندیشه و فکر امام راحل بنیان گذاشته شد.

وی افزود: تاکنون 11 دولت مقتدر با رأی و نظر مردم انتخاب شده‌اند و امروزه نیز ایران اسلامی حرفی برای گفتن دارد و نام آن با قهرمان و نخبگان ملی همراه است که افتخاری بزرگ برای ما است.

بحرانی اضافه کرد: در هفته‌های اخیر شاهد آغاز کار دولت جدید بودیم که با رأی مردم انتخاب شد که نشان از نشاط و شادابی و پویایی جامعه است و آهنگ توسعه و پیشرفت در کشور و شهرستان ما شنیده می‌شود که این تلاش نتیجه همفکری و مشارکت مردم و نخبگان بوده است.

وی ادامه داد: اعتبارات عمرانی درسال 92 تاکنون نهایی نشده اما در سال 90 و 91 اعتبارات براساس پروژه‌ها تعریف و ابلاغ شد که در سال 90 بهتر عمل کردیم و 100 درصد آن محقق شد که سهم شهرستان 182 پروژه با اعتباری بیش از 190 میلیارد ریال بوده  ولی در سال 91 بحث اعتبارات دچار خلل شد و تنها 40 درصد اعتبارات محقق شد که نسبت به شهرستان‌های دیگر بیشترین درصد بوده و پروژه‌های سال 91 به سال 92 محول شد و پس از ابلاغ اعتبارات اجرایی می‌شود.

مصطفی فخرایی معاون فرماندار شهرستان دیر نیز گفت: سرمایه عظیمی از نیروی انسانی درشهرستان وجود دارد و نیروها و نخبگان برجسته‌ای ازاین دیار برخاسته‌اند که امروز در مناصب بالای کشور خدمت می‌کنند پس می‌توان با همدلی و وفاق و همسویی زمینه توسعه شهرستان را فراهم کرد.

وی از اصحاب رسانه و خبرنگاران خواست همواره در کار خود انصاف را سرلوحه قرار دهند و از بیان آمار غیر واقعی بپرهیزند.
برچسب ها: بوشهر ، نخبگان ، اعتبارات ، دیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.