سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

جبهه مقاومت پیروز نبرد خاورمیانه است

فرمانده سپاه علی‌بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: قطعا در صورت وقوع جنگ در منطقه خاورمیانه، جبهه مقاومت پیروز این نبرد خواهد بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،‌ مهدی مهدوی‌نژاد در مراسم اختتامیه چهارمین دوره کارگاه تداوم آموزش سرگروه های شجره طیبه صالحین بسیجیان استان قم که در سالن اجتماعات اردوگاه میرزا کوچک‌خان جنگلی در شهرستان رامسر برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل از سال 1390 تا‌کنون به دنبال از بین بردن حکومت سوریه به دلیل پشتیبانی‌هایی که این کشور از جبهه مقاومت داشته، بودند که با همه حمایت‌های مادی و معنوی از گروه‌های مخالف حکومت نتوانستند به اهداف خود دست یابند.

وی افزود: به همین دلیل نیز به دنبال آن هستند که جنگ نیابتی را به جنگ مستقیم تبدیل کنند و اینکه امروز بحث کشتار مردم سوریه با سلاح شیمیایی را مطرح می‌کنند، به همین دلیل است.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: کسانی که امروز شیپور جنگ می‌نوازند و بر طبل جنگ می‌کوبند بدانند که اگر آتش به انبار باروت برسد موج انفجار آن قطعا به کشورشان نیز می‌رسد و آنان مصون از موج ویرانگر نخواهند بود.

وی با بیان اینکه تحلیل‌گران غربی فکر می‌کنند که شرایط سوریه همانند شرایط عراق در زمان جنگ آمریکا علیه صدام است، گفت: صدام در جنگ با آمریکا به دلیل نداشتن پشتوانه مردمی، سر فرود آورد و با وجود داشتن ارتشی منسجم، در برابر ارباب خود مقاومت نکرد اما حکومت سوریه و شخص بشار اسد با داشتن حمایت‌ها و پشتوانه مردمی و داشتن هزاران نیروی مردمی مبارز می‌تواند هیمنه استکبار را در هم بشکند و آمریکا را در جهان خوار و ذلیل کند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه اگر مشیت الهی این باشد که در این منطقه اتفاقی بیافتد قطعا نتیجه‌ای که به دست می‌آید آن چیزی نخواهد بود که امروز استکبار تصور می‌کند، ادامه داد: مطمئنا در پس این حادثه فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «آمریکا طبل تو خالیست» نمایان می‌شود./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.