سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فکری:

استقلال با شروع خوب، مدعی قهرمانی است/فاصله بازی های لیگ کم است

بازیکن سابق استقلال گفت: استقلال در لیگ برتر سیزدهم شروع خوبی داشته و اگر شرایط و مشکلات مالی ما مسائل حاشیه ای برطرف شود یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آید.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی های نزدیک به هم برگزار می شود و این امر برای تیم ها مشکل ساز می شود.

وی در ادامه گفت: تیم استقلال خوزستان در بازی با استقلال تهران انگیزه مضافی برای این مسابقه دارد و چون از تیم های ته جدولی محسوب می شود تمام تلاش خود را برای پیروزی در این رقابت می کند و تیم استقلال هم اگر حریق را دست کم بگیرد ممکن است 3 امتیاز را از دست بدهد و باید این بازی را محکم و جدی بگیرد تا بتواند امتیاز کامل را از آن خود کند و جایگاه خود را در جدول محکم کند.

وی در ادامه افزود: استقلال از ابتدای مسابقات شروع خوبی داشته و اگر شرایط و امکانات مالی و مسائل حاشیه ای در میان نباشد می تواند یک حریف سخت و یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از رقابت ها باشد.

*حریفان قبل از دربی از اهمیت بالایی برخوردارند

فکری در رابطه با بازی هفته بعد استقلال بازی با پرسپولیس شهرآورد تهران گفت: بازی سنتی که وجود دارد و شرایط خاص خودشو دارد و هر تیمی که شرایط روحی و حاشیه استقلال بهتری داشته باشد می تواند عملکرد بهتری در این مسابقه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ممکن یک تیمی در جدول از شرایط خوبی برخوردار نباشد اما در آن بازی که دارد بازی متفاوتی ارائه بدهد و اما آن تیمی که شرایط خوبی در جدول دارد بازی بدی از خودش نشان بدهد و در کل بازی ها متفاوت است نمی توان پیش بینی کرد کدوم تیم پیروز این رقابت می شود چون هر دو تیم با انگیزه بالایی برای گرفتن 3 امتیاز وارد میدان می شوند.

*بازی های لیگ غیر قابل پیش بینی است

پیشکسوت فوتبال در رابطه با لیگ برتر فوتبال این دوره گفت: این که مسابقات منظم برگزار می شود خیلی خوب است از طرف دیگه هم شاید مسئولان و مهره آخر فصل را دارند و می خواهند زود تموم شود اما تیم ها با این فاصله ای که بین هر بازیشون وجود دارد با مشکل مواجه می شوند و ضرر می کنند و شاید وسط وصل تعطیلی در لیگ به وجود بیاید و اینجوری خود به خود به لیگ ضربه وارد می کند و به فوتبال آسیب می رساند.

وی در رابطه با شرایط تیم ملی و حضورش در جام جهانی گفت: اگر برای تیم ملی برنامه ریزی دقیق صورت بگیرد و بازی های لیگ و اردوهای تدارکاتی انجام گیرد به شکلی که هم تیم ملی و هم لیگ ضرر نکند می تواند برای تیم ملی مفید باشد و آن اردویی که قرار بود انجام بشود صورت بگیرد و بازی های تدارکاتی بیشتری با هم تیم های بزرگ برگزار شود خود به خود از نظر روحی و اعتماد به نفس تیم بالا می رود و به مشکل نمی خورد و دچار کم بینی نمی شود و اما اگر این امکانات فراهم نشود از پیش باخته هستیم و به هدف تیم ملی نمی رسیم و عملکرد پائینی در جام جهانی خواهیم داشت./آق
برچسب ها: فکری ، استقلال ، قهرمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.