سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

16 بازیکن تیم فرش آرا سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی رادارند

سرمربی تیم فوتسال فرشآرای مشهد گفت: 16 بازیکن این تیم در فصل جدید رقابت های لیگ بر تر فوتسال سابقه حضور در تیم های ملی بزرگسالان و امید را دارند.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،مجید مرتضایی بااشاره به روند آماده سازی این تیم گفت : فرش‌آرا از نخستین تیم‌هایی بود که برنامه آماده‌سازی خود را از مدت‌ها قبل آغاز و روند تمریناتی تیمی خود را زیر نظر کادر فنی با برنامه‌ریزی مشخص دنبال می‌کنند.

سرمربی فرش‌آرا ادامه داد: در این مدت آماده سازی تاقبل ازشروع لیگ برتر با برگزاری دو اردو در کردان کرج و نیزشهرستان بهشهر 4 دیدار دوستانه با تیم های منتخب این شهرها برگزار کردیم که از بازیکنان لیگ برتری بهره می‌بردند که صاحب دو برد و دو باخت شدیم که در ‌‌نهایت به روند آماده‌سازی فرش‌آرا کمک شایانی کرد.

وی با اشاره به بازیکنان جذب شده فصل جدید تیم فرش‌آرا گفت : در این فصل بازیکنانی چون ایمان احمدی، علی اسعدی، مسعود سعادتی، پیام احمدی و هادی محمدی به جمع ما اضافه شدند.

مرتضایی اظهار داشت : قدرت بهادری و مجید لطیفی که فصل گذشته از فرش آرا به تیم ملی دعوت شدند در این فصل هم در ترکیب تیم فرش آرا حضور خواهند داشت.

لازم به ذکراست تیم فوتسالفرشآرای مشهد در رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر فوتسال کشور در مجموع با 11 پیروزی، 11 شکست ، 75 گل زده و 74 گل خورده در مجموع با 35 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی این لیگ قرار گرفت .

یاد آو ری می شود زمان آغاز لیگ برتر فوتسا ل چهاردهم شهریورماه می باشد که تیم فرش آرا مشهد در اولین دیدار در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان تیم راه ساری خواهد بود/ س

 

برچسب ها: پیراهن ، تیم ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.