سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

لزوم برنامه ریزی و تلاش برای حفظ روحیه نشاط و امید در جامعه

استاندار خراسان رضوی بر لزوم برنامه ریزی و تلاش در جهت حفظ روحیه ی نشاط و امید در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمد حسین فروزان مهر در جمع معاونان، مشاوران و مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دولت عزت، سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حاصل جانفشانی شهدا و ایثار ملت ایران دانست و از هفته ی دولت به عنوان فرصتی جهت تبیین عملکرد یک ساله ی دولت در عرصه ی خدمت رسانی به مردم یادکرد.

وی با تاکید بر اهمیت جایگاه مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و ارزش خدمت رسانی به آن ها افزود: برنامه ریزی و تلاش در جهت ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات و افزایش بیش از پیش رضایت مندی و اعتماد عمومی، بایستی رویکرد اصلی مدیران دستگاه های اجرایی باشد.

استاندار خراسان رضوی ضمن تقدیر از تعامل همه جانبه ی مدیران استان در فراهم کردن زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و خلق حماسه ی سیاسی اظهار کرد: با حضور گسترده ی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ی استان در عرصه ی انتخابات و فراتر رفتن مشارکت در خراسان رضوی نسبت به میانگین کشوری، برگ زرین دیگری به افتخارات استان افزوده شد.

وی گفت: با وجود تمام تنگناهای اعتباری و کمبود نقدینگی، به مدد این هم افزایی شاهد پیشرفت قابل قبولی در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بودیم؛ به گونه ای که پیشرفت فیزیکی کنونی پروژه های عمرانی در مقایسه با پیشرفت ریالی آن رشد 16 درصدی نشان می دهد.

فروزان مهر ادامه داد: در حوزه ی صنعت نیز بهره گیری صحیح از منابع و تسهیلات بانکی، برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد تسهیل و کارگروه های تخصصی ذیل آن و حضور مدیران عالی استان در واحدهای صنعتی و بنگاه های تولیدی، منجر به رفع بسیاری از موانع و مشکلات آن ها، حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت های شغلی جدید شد.

وی به افزایش 40 درصدی پیشرفت فیزیکی پروژه ی مسکن مهر استان در 10 ماه گذشته، اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری و تلاش مجدانه ی دستگاه های مرتبط، هم اکنون 42 هزار واحد مسکن مهر آماده ی تحویل به متقاضیان است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه ضمن مطلوب و کم نظیر توصیف کردن شرایط امنیتی و ثبات حاکم در سطح استان تصریح کرد: با وجود شرایط و عوامل داخلی و خارجی برای ایجاد ناامنی در مرزهای استان، در سایه ی همکاری موثر دستگاه های نظامی، انتظامی، قضایی و اطلاعاتی و احساس مسوولیت مردم هوشیار استان، مرزهای خراسان رضوی از امن ترین مرزهای کشور به شمارمی رود.

فروزان مهر با اشاره به حضور سالانه میلیون ها زائر در مشهد مقدس، بر ارتقای سطح خدمت رسانی و برنامه ریزی جهت حُسن استقبال و افزایش زمان ماندگاری آنان تاکید کرد.

وی گفت: تلاش شبانه روزی پلیس و عوامل امدادی در محورهای مواصلاتی و تلاش تمامی دستگاه های ذی ربط، افزایش ایمنی سفر در جاده های خراسان رضوی و کاهش چشمگیر آمار تلفات و سوانح رانندگی را به دنبال داشته است.

وی در خصوص تامین کالاهای اساسی مردم، ذخیره سازی مناسب آن و همچنین نظارت بر عملکرد بازار در یک سال اخیر نیز یادآورشد: با رصد پیوسته ی شرایط بازار و برنامه ریزی مبتنی بر کار کارشناسی، بازرسی مستمر از واحدهای تولید و توزیع، همکاری همه جانبه ی اصناف و اعمال قانون در قبال متخلفان، آرامش نسبی در بازار را موجب شده است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر افزایش تعامل ادارات در جهت ارتقای کارآمدی بدنه ی دولت، به رویکردها و اولویت های دولت یازدهم اشاره و اضافه کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار می رود تا با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود بستر مناسب در راستای تحقق اهداف، سیاست ها و برنامه های دولت را فراهم کنند.

فروزان مهر در بخش دیگری از سخنانش به شرایط حساس منطقه اشاره کرد و گفت: در شرایطی که دشمنان با وقاحت تمام، آشکارا سعی درخدشه دار کردن امنیت و آرامش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انتقال دامنه ی برخی مشکلات کشورهای منطقه به کشورمان را دارند، باید با همت و تعامل مضاعف در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و رساندن ایران به جایگاه واقعی خود در منطقه و جهان تلاش کنیم./ز

برچسب ها: نشاط ، امید ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.