سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فروش جهانی نسل دوم نکسوس 7 گوگل

سال گذشته در کنفرانس گوگل I/O، نسل اول تبلت نکسوس 7 گوگل معرفی شد که توانست به موفقیت های زیادی دست پیدا کند، محصولی که توانست به عنوان پرفروش ترین تبلت اندرویدی دنیا تبدیل شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، امسال نیز گوگل از نسل دوم نکسوس 7 رونمایی کرد، محصولی که مانند نسل قبلیش با قیمت رقابتی و امکانات بسیار خوبی عرضه شد. پس از عرضه ی این محصول در ایالات متحده و کانادا در چند هفته ی اخیر، گویا گوگل قصد دارد تا عرضه ی جهانی آن را آغاز کند و به زودی این تبلت در  آلمان، فرانسه،ژاپن، انگلستان، اسپانیا، استرالیا، کره جنوبی و هند در دسترس خواهد بود.

البته قیمت این محصول در کشور های مختلف متفاوت است، قیمت نکسوس 7 جدید در انگلستان از 199 پوند (309 دلار) شروع می شود، در سایر نقاط اروپا این محصول 229 پوند قیمت دارد و در ژاپن مبلغ 27800 ین (286 دلار) برای آن تعیین شده است.

قیمت این تبلت در ایالات متحده بدون محاسبه مالیات از 229 دلار شروع می شود. علاوه بر این گوگل برای خرید این محصول از طریق گوگل پلی، فروشگاه اینترنتی گوگل در کشورهای استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، کره‌ جنوبی،انگلیس و امریکا تخفیف هایی را در نظر گرفته است.

برچسب ها: نکسوس هفت ، گوگل ، فروش ، آغا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.