سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کوتاه لیگ بسکتبال NBA؛

لیکرز در صورت ترک اعتیاد، "اودوم" را به خدمت می گیرد

تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز شرط مراجعه به مرکز ترک اعتیاد را برای امضا قرارداد با لامار اودوم در نظر گرفت.

به گز ارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز برای کمک به لامار اودوم بازیکن با سابقه ان بی ای که به تازگی با مشکل اعتیاد مواجه شده، به این بازیکن اعلام کرد که در صورت مراجعه به مرکز ترک اعتیاد با وی قرارداد می بندد اما از سوی دیگر منابع نزدیک به اودوم فاش کرده اند که وی با وجود پیشنهاد لیکرز هم علاقه ای به این کار نداشته و تصور می کند به تنهایی قادر به خلاصی از این وضعیت خواهد بود. این منابع تاکید می کنند که برای اودوم پذیرش این که نیاز به کمک دیگران دارد، سخت است.

مصدومیت تونی پارکر جدی نیست

مسئولان فدراسیون بسکتبال فرانسه اعلام کردند که مصدومیت تونی پارکر بازیکن فرانسوی تیم سن آنتونیو جدی نیست و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در مسابقات جام ملتهای اروپا ندارد.

پارکر در جریان دیدار دوستانه با اسپانیا دچار آسیب دیدگی زانو شد.

خداحافظی تریسی مک گریدی از NBA

در سالی که بسیاری از ستارگان با سابقه لیگ NBA مثل جیسون کید و آلن آیورسون تصمیم به خداحافظی از بسکتبال و لیگ NBA گرفتند، تریسی مک گریدی هم از این روند پیروی کرده و از بازی در لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا خداحافظی کرد.

مک گریدی که بلافاصله بعد از دبیرستان و در 16 سالگی برای بازی در لیگ NBA انتخاب شد و بیش از یک دهه بازی پرافتخار را تجربه کرد در سال گذشته برای بازی به لیگ چین روی آورد و به احتمال زیاد به بازی در این لیگ ادامه می دهد.

هاوارد خواستار آزاد شدن کوبی و اخراج سرمربی بود

طی هفته گذشته منابع مختلف خبری خواسته های دوایت هاوارد سنتر فصل گذشته تیم لیکرز از این تیم را فاش کردند. طبق این اخبار هاوارد خواستار آزاد اعلام کردن کوبی برایانت ستاره لیکرز و همچنین اخراج مایک دی آنتونی سرمربی این تیم بود.

هاوارد برای ماندن در لیکرز درخواست این تغییرات را داشت در حالی که خواسته های وی دو چیزی بودند که برای باشگاه امکان برآورده کردن آن وجود نداشت.

درصورت موافقت لیکرز با پیشنهادات هاوارد، این تیم برای سال بعد ترکیب و شرایط کاملا متفاوتی داشت. هر چند آزاد کردن کوبی برای تیم لیکرز بسیار سخت بود اما اخراج مایک دی آنتونی کار آسانی به نظر می رسید.

با وجود تمام این شرایط باشگاه لیکرز که هیچ وقت اجازه جدایی به یکی از بهترنیهای تاریخ خود را نمی داد چاره ای به جز خداحافظی با هاوارد را در پیش رو نداشت.

برچسب ها: لیکرز ، اودوم ، قرارداد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.