سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیگ جهانی سپک تاکرا - دهلی نو

آمریکا مقابل شیر بچه های ایران زانو زد / ایران و هند عصر امروز در مرحله دوم

تیم ملی سپک تاکرای کشورمان پنجشنبه در نخستین دیدار خود در چارچوب لیگ جهانی موفق شد مقابل تیم قدرتمند آمریکا به یک پیروزی الهام بخش برسد و این تیم را مقهور تکنیک و تاکتیک برتر خود کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی ایران که برای اولین بار قدم به این رقابتهای معتبر گذاشته، در مصاف حساس توانست این تیم را با حساب 3 بر 1 تسلیم کند.

ملی پوشان کشورمان در این بازی مهیج که در سالن "ایندیرا گاندی" شهر دهلی نو مرکز هند برگزار شد با این پیروزی دلچسب ضمن آنکه اسباب تحسین جهانیان را برانگیختند، موفق شدند به جمع 8 تیم برتر دنیا راه یابند.

این مسابقات معتبر با حضور 12 تیم برتر جهان در چهار گروه سه تیمی برگزار می شود.
 
*ایران و هند عصر امروز در مرحله دوم/سهراب آزاد: شرایط ملی پوشان امیدوار کننده است

 
تیم ملی سپک تاکرای کشورمان که برای نخستین بار به لیگ جهانی راه یافته، عصر امروز (شنبه) در مرحله دوم این مسابقات معتبر با هند مبارزه می کند.

تیم ملی کشورمان پس از برد دلچسب مقابل آمریکا (1-3) و شکست برابر مالزی ( تیم دوم رده بندی جهان) به عنوان تیم دوم از گروه دو به دور دوم راه یافت.

از سویی دیگر تیم هند که میزبان مرحله نخست این مسابقات است در مصاف با سنگاپور به پیروزی رسید تا حریف ایران در مرحله دوم باشد.

هندیها که از حمایت یکپارچه هواداران خود بهرمند بودند، در این بازی حساس با حساب 0-3 پیروز شدند.

سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرای کشورمان در خصوص دیدار عصر امروز مقابل هند گفت: خوشبختانه شرایط تیم ملی کشورمان مطلوب است و ملی پوشان روحیه و انگیزه خوبی دارند.

البته تیم هند، آماده و قبراق بوده و از امتیاز میزبانی برخوردار است اما وضعیت تیم ما هم رضایت بخش است.

وی درباره دو دیدار اخیر در دور اول گفت: بچه ها مقابل آمریکا که تیم نهم جهان است، با انگیزه بالا ظاهر شدند و انصافا مزد تلاش خود را با برتری بر این حریف قدرتمند گرفتند.

اما مقابل مالزی ( تیم دوم جهان) نتوانستند برابر قدرت مثالزدنی این حریف، مقاومت کنند. با این حال بچه ها هرچه تلاش داشتند انجام دادند.

رییس انجمن سپک تاکرا در ادامه گفت: حضور تیم ملی کشورمان در لیگ جهانی که معتبر ترین رقابتهای سپک تاکرا در عرصه دنیا است، یک برگ برنده به شمار می آید و برتری مقابل تیم قدر آمریکا و راهیابی به جمع هشت تیم برتر دنیا موفقیتی بزرگ برای ورزش ایران می باشد./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.