سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

اولويت نخست دولت يازدهم رفع مشكلات معيشتي مردم باشد

خطيب جمعه گچساران با اشاره به اينكه تحريم ها و فشارهاي اقتصادي سنگيني از سوي دشمنان به ملت ايران وارد شد، گفت: اولويت نخست دولت يازدهم رفع مشكلات معيشتي و رفاهي مردم باشد.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، حجت‌ الاسلام امين الله حجازي در خطبه ‌هاي نماز جمعه گچساران افزود: اميد است دولت يازدهم بتواند با اخلاص، دلسوزي و درايت مشكلات موجود كشور را برطرف كرده و در زمينه مبارزه با انواع فسادها قاطعيت داشته باشد.
وي با اشاره به اينكه دولت بدون هماهنگي با مردم نمي تواند اقدام خاصي انجام دهد، بيان كرد: لازمه موفقيت دولت يازدهم حمايت همه جانبه مردم و همكاري بخش‎ هاي مختلف نظام است.
حجازي اظهار كرد: مسوولان نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد دشمنان را به طور مطلوب شناخته و متناسب با دشمني هاي آنان موضع گيري كنند.
وي عنوان كرد: اميد است دولت يازدهم بتواند در مسير پيشرفت، توسعه و تعالي همه جانبه كشور گام ‎هاي مفيد و موثري بردارد.
حجازي با تاكيد بر ضرورت تعامل هر چه بيشتر بين حوزه هاي علميه و دولت، ابراز داشت: از رييس جمهور جديد كه عنصري فرهنگي است انتظار مي رود كوتاهي ها و مشكلات گذشته در بخش فرهنگ را جبران كند.
وي افزود: ارتقاي فرهنگ ديني در هر جامعه نيازمند تلاش چشمگير تمام متوليان و دست اندركاران امر است.
حجازي با اشاره به اينكه حوزه هاي علميه كشور به تقويت علمي، مادي و معنوي نياز دارند، گفت: براي حفظ نظام اسلامي، ارزش هاي انقلاب و افزايش بصيرت مردم بايد حوزه هاي علميه بيش از پيش تقويت شود.
وي بيان كرد: مسوولان استاني و شهرستاني علاوه بر تعامل و همكاري روزافزون با حوزه هاي علميه كهگيلويه و بويراحمد بايد مشكلات، كاستي ها و نيازهاي آنها را به گوش مسوولان رده بالاي كشور برسانند./س
برچسب ها: دولت ، یازدهم ، معیشیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.