سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنگرز:

کشتی فرنگی کشورمان جایگاه معتبری در دنیا پیدا کرده/ در ایران اقبال عمومی در رشته آزاد بیشتر بود

نایب رئیس فدارسیون کشتی کشورمان گفت:با توجه به موفقیت های تیم ملی فرنگی ایران در چند سال گذشته ما هم اکنون جایگاه مطمئن و معتبری در دنیا پیدا کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،حسن رنگرز درباره موفقیت های تیم فرنگی ایران گفت: به هرحال 3 مدال طلا و کسب عنوان قهرمانی در بازهای المپیک 2012 باعث شد نگاه تمام دنیا به کشتی ایران معطوف شود و این امر محقق نمی شود مگر با یک کار تیمی ،همدلی ودر نهایت مدیریت محمد بنا که با دلسوزی فراوان شبانه روز برای موفقیت کشتی گیران زحمت کشید.

وی ادامه داد:در کشور ما  استقبال عمومی از رشته آزاد بیشتر بود به همین دلیل شاید موفقیت های فرنگی کاران خیلی به چشم نیامد اما بعد از المپیک لندن واقعاً نگاه ها نسبت به این رشته متفاوت شد.

دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: موفقیت ها از طرفی خوشایند است  واز طرفی نیز حساسیت ها را بالا برده به همین دلیل همگان توقع دارند تیم ایران در مسابقات جهانی 2013 بهترین نتیجه را کسب کند.

وی اضافه کرد : در هر صورت برای حضور درمسابقات جهانی بوداپست ملی پوشان المپیکی همراه تیم نخواهند بود وکار تا اندازه برای ما سخت است اما امیدواریم بچه ها با غیرت ایرانی خود بار دیگر تاریخ ساز شوند.

دارنده مدال برنز جهان در خصوص این که با موجودیت فعلی کشتی ایران چه نتیجه ای را در مسابقات جهانی کسب خواهد کردگفت:با همه محدودیت هایی که داشتم کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی با همه توان تلاش کردند به هر حال در شرایط کنونی بنا به دلایل مشخص، آزاد کاران شانس بیشتری برای موفقیت در مسابقات جهانی دارند هرچند که در کشتی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. در نهایت امیدوارم در این مدت کوتاهی که تا این مسابقات فرصت داریم مسئولان نگاه ویژه ای داشته باشند و با حمایت خود کمک کنند تا بهترین نتیجه را در این میدان کسب کنیم./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.